تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805509538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگير افزايش اختيارات قانوني خانه ها و انجمن هاي صنعتي و معدني ايران هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران: پيگير افزايش اختيارات قانوني خانه ها و انجمن هاي صنعتي و معدني ايران هستيم رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران گفت: از طريق خانه صنعت، معدن و تجارت ايران افزايش اختيارات قانوني خانه ها و انجمن هاي صنعتي و معدني را پيگيري مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفها، سيدعبدالوهاب سهل آبادي در نشست جمعي از صنعتگران عضو خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با معاون امنيتي سياسي استانداري اصفهان و رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: براي رشد و توسعه صنعت به دنبال ارتقاي جايگاه قانوني خانه هاي صنعت، معدن و تجارت و انجمن هاي زيرمجموعه آن هستيم.
وي خطاب به رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خواست تا بخشي از حجم کار اين سازمان براي تسريع در انجام به انجمن هاي خانه صنعت و معدن واگذار شود.
وي با بيان اينکه در روزهاي پاياني سال گذشته شاهد صدور بخشنامه هايي مانند افزايش حقوق دولتي معادن بوديم، افزود: در سال جديد هم قرار است فاز دوم هدفمندي يارانه ها اجرا شود.
وي ابراز کرد: متاسفانه کنترل تاثيرگذاري بر بازار صورت نگرفته است، افزايش قيمت حامل هاي انرژي در بعضي صنايع مانند ريخته گري تاثير 25 تا 30درصدي دارد، ميزان حقوق هم 25 درصد افزايش داشته و همه اينها در حالي است که توليدکننده به شدت با مشکل تامين سرمايه در گردش مواجه است.
سهل آبادي با انتقاد از بهره بالاي بانکي گفت: ما انتظار داريم مشکلاتي از اين دست توسط مدير سازمان صنعت و معدن در استان، به مسوولان کشوري انتقال داده شود.
رييس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خطاب به رييس سازمان پيشنهاد داد که از نظرات کارشناسان و اعضاي اين خانه به عنوان مشاوراني که از مسايل توليدکنندگان آگاهي کامل دارند، بهره ببرند.
يک عضو هيات مديره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان هم در ادامه اظهار کرد: توليدکنندگان و بخش خصوصي بايد پيش از صحبت با مسوولان با يکديگر، هم نظر شوند و نظرات خود را به صورت هماهنگ و مدون به گوش مديران دولتي برسانند.
محمود تولايي بيان کرد: اين دولت، تشکل ها را تقويت مي کند و اين يک فرصت براي بخش خصوصي است.
عضو ديگر هيات مديره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان هم در ادامه با بيان اينکه بخش صنعت و معدن مشکلات زيادي را از 8 سال گذشته با خود دارد، ذکر کرد: بايد سازوکاري براي برقراري ارتباط ميان بخش خصوصي و دولتي تعريف شود.
محمدرضا برکتين اميد را بزرگترين سرمايه فکري دولت دانست و ادامه داد: کارگروه هايي متشکل از نمايندگان بخش دولتي و خصوصي با يک جايگاه رسمي تشکيل شود تا مسايل توليد مطرح شود.
وي هشدار داد: افزايش حامل هاي انرژي رکود را در آينده به دنبال خواهد داشت.
معاون سياسي امنيتي استانداري اصفهان در اين جلسه به گفته هاي صنعتگران پاسخ داد. رسول ياحي در ابتداي صحبت هاي خود با تاکيد بر اهميت ايجاد اشتغال گفت: ايجاد اشتغال براي يک جوان يعني هويت دادن به او که باعث فراهم آمدن موقعيت ازدواج و جلوگيري از خطا مي شود.
وي با بيان اينکه من دست صنعتگران و کارآفرينان و سرمايه گذاران را مي بوسم، ادامه داد: 5 عامل که باعث موفقيت در توليد مي شود، پول، نيروي انساني، مديريت، مواد اوليه و ابزار هستند، از اين ميان مديريت اهميت ويژه اي دارد چراکه اگر همه عوامل فراهم باشد اما مدير لايق نداشته باشيم، باعث از بين رفتن ساير عوامل مي شود.
وي به صنعتگران پيشنهاد داد: مي توانيد از مشاوران خارجي در پيشرفت کار توليد بهره بگيريد.
معاون سياسي امنيتي استانداري اصفهان با اشاره به اينکه يک ويژگي مديريت جهادي، اثربخشي است، ادامه داد: مديريت رويکردي مي گويد بايد کار را درست انجام داد اما مديريت جهادي بر انجام کاري درست تاکيد دارد که ايجاد اشتغال، کار درست شما محسوب مي شود.
وي عنوان کرد: صنعتگران بايد نيازهاي کشورهاي مسلمان منطقه را بسنجند و براي صادرات به اين کشورها برنامه ريزي کنند.
وي اعلام کرد: مقدمات تشکيل يک کارگروه با حضور نمايندگان خانه صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگاني، سازمان صنعت و معدن، دادگستري و بخش خصوصي براي کمک به واحدهاي توليدي استان که شرايط بحراني دارند فراهم شده است.
رييس شرکت شهرک هاي صنعتي استان اصفهان هم در ادامه جلسه تصريح کرد: متاسفانه در سال گذشته به دليل کمي بودجه عمراني کشور، از 10 ميليارد توماني که به شرکت ما وعده داده شده بود، هيچ مبلغي پرداخت نشد.
سعادت بهرامي با بيان اينکه در شرق اصفهان به دليل کمبود آب ما زمين را با متري 2 هزار تومان هم به صنعتگر واگذار کرده ايم، گفت: اين نحوه واگذاري در کل کشور بي سابقه است.
وي تاکيد کرد: ديدي که در کشور به سرمايه گذار وجود دارد بايد عوض شود و به او به چشم يک جهادگر نگاه شود.
وي عنوان کرد: اين صحيح نيست که قيمت انرژي را به اندازه ميانگين قيمت خليج فارس افزايش دهيم اما بهره بانکي به اندازه ميانگين منطقه نباشد.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان هم در ادامه در پاسخ به اظهارات رييس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران گفت: ما بلندگوي شما براي بيان مسايل و نظراتتان به مقامات کشوري هستيم.
اسرافيل احمديه ادامه داد: خانه صنعت، معدن و تجارت استان کارشناسان خود را براي تشکيل يک شوراي مشورتي به سازمان معرفي کند تا با همکاري يکديگر مشکلاتي مانند سرمايه گريزي از استان را حل کنيم. وي افزود: کميته هايي تشکيل مي شود که مشکلاتي که در استان قابل حل هستند را حل کند. همچنين مي توانيم بسته هاي حمايتي را در اين کميته ها تعريف و به دولت ارايه کنيم.
احمديه ذکر کرد: اگر مرحله اول هدفمندي يارانه ها به درستي اجرا مي شد اکنون با طيب خاطر بيشتري وارد کار مي شديم.
وي با بيان اينکه بخش خصوصي مديران سازمان را نه به عنوان يک همراه بلکه به عنوان سربازاني بشناسد که جلوتر از آنها حرکت مي کنند تا مشکلاتشان را حل کنند، گفت: اميدواريم که با بسته هاي حمايتي و با شيب ملايم کار هدفمندي را به نحو صحيح پيش ببريم.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اعلام کرد: برنامه هاي کوتاه مدت و دراز مدت در سازمان در حال تدوين است که با کمک بخش خصوصي در کميته هايي که ذکر آن رفت، تکميل خواهد شد.
احمديه در خصوص افزايش حقوق دولتي معادن گفت: در حال حاضر ميزان اين حقوق به نصف آنچه در بخشنامه آمده بود کاهش پيدا کرده است و با مذاکرات اين مشکل را هم حل مي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن