تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805535416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 23 درصدی حوادث و اتفاقات در شبکه توزیع و انشعابات آبفای شهر زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان پور نصرت خبر داد:
کاهش 23 درصدی حوادث و اتفاقات در شبکه توزیع و انشعابات آبفای شهر زنجان
زنجان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت : سال 92 اتفاقات و حوادث در شبکه توزیع و انشعابات 23 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.



به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم پورنصرت افزود : در سال 91 تعداد 821 اتفاق در شبکه و خط انتقال بوجود آمده بود که درسال 92 این تعداد با 5. 18 درصد کاهش به 669 رسید .

وی همچنین افزود : با توجه به اصلاح شبکه خصوصا در بافتهای فرسوده و تنظیم فشار شبکه ، همکاران این امور توانستند تعداد اتفاقات را به حداقل برسانند .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : کاهش هدررفت آب و اصلاح الگوی مصرف یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی در راستای شکوفایی کشور و مقابله با تحریم ها و توطئه های استکبار است .

پورنصرت با اشاره به همگامی سیاست های اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار افزود : بدون توجه به ظرفیت های زیستی و مدیریت صحیح بر منابع آب و پسماند ، قادربه مقاوم کردن اقتصاد و دستیابی به توسعه پایدار نخواهیم بود .

وی گفت : در سال 91 تعداد 5هزار و 664 مورد اتفاق در شبکه رفع شده بود که در سال 92 این تعداد به 4 هزار و 360 مورد رسیده است . بالغ بر 390ميليارد ريال در استان زنجان در زمينه ايجاد زيرساخت هاي برق هزینه شد مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان زنجان گفت : درسال 92بالغ بر 390ميليارد ريال پروژه در سطح استان درزمينه ايجاد زيرساخت هاي برق فعال شدند ودرپایان سال گذشته حدود300ميلياردريال از پروژه ها خاتمه يافتند.

عادل کاظمی افزود: بخشي از اين اعتبارات مربوط به ماده 69 قانون بودجه بوده است ودرمناطق روستايي تاثيرات زيادي بر اصلاح شبكه هاي توزيع و برقرساني داشته است.

 وی وضعيت شاخص هاي بهره برداري ، نرخ انرژي توزيع نشده و توسعه پروژه هاي ساختماني كه همگي در راستاي جلب رضايت مردم ولايت مدار استان زنجان صورت مي گرفت خوب ارزيابي كرده و گفت: با زيرساخت هايي كه از سال گذشته انجام شده است، اين شركت در سال جديد با بهره گيري از فن آ وري هاي نوين از جمله بهره برداري از تجهيزات خط گرم  و دستگاه نشت ياب  پايداري و قابليت اطمينان شبكه هاي توزيع برق استان را افزايش خواهد دادهمچنين مدت زمان رفع خاموشي هاي برق را به حداقل خواهد رساند .

کاظمی با اشاره به اينكه در سال گذشته موفقيت هاي بزرگي دراستان، كشور ومجامع بين المللي با عنايات خداوندمتعال كسب كرده ايم  و همچنين بحران هايي در زمينه حوادث غيرمترقبه ازجمله افزايش پيك بار تابستان پشت سرگذاشته ايم ، گفت: با عزم واراده همكاران امسال را نيز با سربلندي وسرافرازي پشت سر خواهيم گذاشت و شركت را در جايگاه و رتبه بالاتري در سطح كشور و بين الملل قرار خواهيم داد. است.

 رشوه یکصد میلیون ریالی سوداگر مرگ در زنجان کارساز نشد ماموران وظیفه شناس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان رشوه یکصد میلیون ریالی سوداگر مرگ را نپذیرفته و وی را به دست قانون سپردند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان موادمخدر در پوشش مسافر قصد دارد بصورت عمده مواد مخدر را از استان البرز به زنجان منتقل نماید در دستور کار قرار گرفت. مختار شیرمحمدی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این خبر ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

وی یادآورشد: متهم که مواد مخدر را از البرز تهیه و با اتوبوس در پوشش مسافر به زنجان منتقل وتوزیع می کرد طی عملیاتی در عوارضی زنجان - قزوین شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اعلام اینکه در بازرسی از کیف متهم پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد گفت: متهم که خود را گرفتار در چنگال قانون دید برای رهایی مبلغ 100 میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد کرد .

وی افزود: ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی دادند.  


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن