تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814657775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورحيدري: سرنوشت استقلال مشخص نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پورحيدري: سرنوشت استقلال مشخص نيست
مدير فني استقلال با تاکيد بر اين که بازي‌هاي تيمش در رقابت‌هاي آسيايي اهميت زيادي دارد مي‌گويد آبي پوشان نمي‌توانند به گونه‌اي در رقابت‌هاي آسيايي حاضر شوند که نتايج آن چناني برايشان رقم بخورد و از اين جهت اميدوار است که کارلوس کي‌روش شرايط آنها را درک کند.

منصور پورحيدري با اشاره به وضعيت ملي‌پوشان تيمش و اين که آبي پوشان به طور قطع در صورت عدم حضور چهار ملي‌پوش‌شان در بازي با الشباب به سختي به يازده نفر مي‌رسند، اظهار کرد: من فقط در مورد استقلال صحبت مي‌کنم و با توجه به شرايط تيم اين مساله را مي‌گويم. فقط شما خط دفاعي استقلال را نگاه کنيد. ما سه بازيکن داريم که در دفاع مي‌توانند به ميدان بروند. امير حسين صادقي اگر حاضر نباشد، ساموئل و عمران‌زاده مدافعان ما هستند. حال اين را هم در نظر بگيريد که ساموئل هم در بازي با الشباب محروم است، بنابراين ما بايد چه کار کنيم؟ من توجه شما را به اين جلب مي‌کنم که دو بازي تيم ما برابر تيم‌هاي عربي است و نمي‌توانيم الکي به آنجا برويم و در نهايت نتايجي آن چناني رقم بخورد. بايد کي‌روش با ما همکاري کند تا در آسيا آبروريزي نشود. ايشان شرايط ما را درک کند و بداند که اين بازي‌ها تا حدي حثيتي شمرده مي‌شوند. شرايط ما به گونه‌اي است که حتي احتمال مي‌رود که يازده نفر هم براي بازي با الشباب نداشته باشيم. تعداد مصدومان ما را اگر به اضافه ملي‌پوشان‌مان کنيد به اين نتيجه مي‌رسيد.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که آيا پس از پنجمي تيمش در ليگ برتر امکان دارد که بازيکنان تيمش به لحاظ روحي افت زيادي کرده باشند و نتوانند با تمام توان به مصاف الشباب و الريان بروند؟ تصريح کرد: با شناختي که از قلعه‌نويي و بازيکنان دارم اين مساله شدني است. ما نتوانستيم سهميه آسيا را بگيريم و بايد تلاش کنيم همه چيز در اين فرصت حضورمان در آسيا جبران شود. اين همت را در تيم مي‌بينم و مي‌بينم که بازيکنان با تجربه‌مان از عهده اين کار بر مي‌آيند.

مدير فني استقلال در پاسخ به اين سوال که دلايل ناکامي تيمش در اين فصل را چه مي‌داند؟ گفت: دلايل زيادي در اين ميان مطرح است. يک بخش بحث مالي است. به هر حال تعهداتي ميان باشگاه و دولت بود که با دخالت مجلس تعهدات دولت پرداخت نشد و باشگاه از همان ابتدا با مشکلات مالي روبرو بود. از طرفي دير بسته شدن تيم که خودش از نتايج همان مشکلات مالي بود بر دير شروع شدن تمرينات استقلال تاثير گذاشت که اين مساله هم از عوامل بسيار موثر شمرده مي‌شود. نکته بعدي جدا شدن چند بازيکن تاثيرگذار از جمع ماست که منجر به ناقص شدن تيم و خستگي بيشتر بازيکناني شد که به دليل فشردگي رقابت‌ها توانشان رو به کاهش بود. همه اين مسائل دست به دست هم داد تا اين نتايج رقم بخورد. با اين حال قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده در اين فصل شاهکار کردند. شرايط روز آخر به گونه‌اي بود که هر پنج تيم شانس قهرماني داشتند و قسمت نبود که ما با نتيجه‌اي بهتر ليگ را تمام کنيم.

او در پاسخ به اين انتقاد که چرا استقلال براي جباري و مجيدي جايگزين‌هاي مناسبي را جذب نکرد چرا که اين دو بازيکن بر خلاف منتظري و نکونام در زماني از استقلال جدا شدند که آبي پوشان فرصت جذب بازيکن را داشتند، عنوان کرد: يک بخش اين ماجرا به مسائل اقتصادي بر مي‌گردد و اين بخش هم به توانايي‌هاي فني آن بازيکن مربوط مي‌شود. ما تلاش زيادي کرديم تا بازيکني را پيدا کنيم که به لحاظ فني بتواند به ما کمک کند و البته به لحاظ اقتصادي هم بتوانيم اين را تامين کنيم. اما نتوانستيم به بازيکناني در آن حد برسيم. به لحاظ مالي فشار زيادي روي ما بود و از سوي ديگر برخي از بازيکناني که ما مي‌خواستيم با ديگر باشگاه‌ها قرارداد داشتند. شما فکر مي‌کنيد که جذب يک بازيکن جوان از يک باشگاه ديگر ساده است؟ در اکثر مواقع يک بازيکن جوان خوب از يک بازيکن ميانسال خوب بسيار گران‌تر است و همه اين مسائل بايد در کنار هم تحليل شود.

عضو هيات مديره استقلال در پاسخ به سوالي درباره سرنوشت فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي، بيان کرد: فعلا وزارت ورزشي‌ها در حال حسابرسي باشگاه هستند. آنها پيش از عيد در باشگاه مستقر شدند و بايد ببنيم که تصميم وزارتي‌ها در اين زمينه چه خواهد بود. فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي افرادي علاقمند به کار هستند و هر دو دوست دارند که براي استقلال زحمت بکشند و به تيم کمک کنند. از طرفي قلعه‌نويي در اين فصل فشار زيادي را کرد و با تمام توان تلاشش را کرد تا پول تهيه کند. اما هيچ چيز در اين ميان معلوم نيست و واقعا سرنوشت استقلال مشخص نيست.

او در پاسخ به اين سوال که ارزيابي‌اش از ليگ سيزدهم چيست؟ گفت: اين ليگ خيلي منظم بود و از اين جهت به سازمان ليگ تبريک مي‌گويم. اما به خاطر فشردگي بازي‌ها خستگي تيم‌ها بيشتر بود و به اين ترتيب ليگ از کيفيت پايين تري برخوردار بود. همين کيفيت پايين در کمتر شدن تماشاگران هم موثر بود و کم استراحت کردن تيم‌ها تاثير مستقيم بر عملکرد آنها داشت.

پورحيدري در پايان خطاب به هواداران تيمش صحبت کرد و افزود: به هوادارانمان مي گويم که بازيکنان و کادر فني همه تلاششان را کردند تا با همه مشکلات سهميه آسيايي را بگيرند و يا قهرمان شوند. اين صحبت من واقعيتي است که آن را از نزديک ديدم. اميدوارم هواداران عزيزمان صبور باشند و بدانند که بازيکنان تلاش‌شان در اين است که ليگ اخير را با دو بازي آسيايي پيش رويشان جبران کنند. نتيجه‌ گرفتن در آسيا ناراحتي آنها را از بين مي‌برد و اميدواريم که فصل بعد هم نمايشي درخشان داشته باشيم تا دل هواداران شاد شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/24 11:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن