تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده سازي 125 هکتار از جنگل لويزان براي استفاده بهينه شهروندان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۱۰:۲۶ق.ظ)
آماده سازي 125 هکتار از جنگل لويزان براي استفاده بهينه شهروندان معاون امور شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 4 از آماده سازي بوستان هاي جنگلي شمال شرق تهران براي استفاده گردشگران خبر داد و گفت: به زودي 125 هکتار از جنگل لويزان براي استفاده بهينه شهروندان آماده سازي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، حميد ناصحي با اعلام اين خبر گفت: در سال گذشته 125 هکتار از بوستان جنگل لويزان به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران بهسازي و مناسب سازي شد و تجهيز اين فضا به امکانات رفاهي و گردشگري از جمله اقدامات سال جاري خواهد بود.
وي افزود: در اين راستا 2,286 تن آسفالت در معابر اين جنگل پخش شد و احداث 11 مجموعه بازي کودکان، 400 پايه چراغ خورشيدي، 160 نيمکت و سطل زباله به همراه 7 آلاچيق و 40 باربيکيو در دستور کار اين معاونت قرار دارد.
ناصحي در ادامه از نصب پروژه آبشار در بدنه شرقي بزرگراه امام علي(ع) جنب بزرگراه شهيد زين الدين خبر داد و گفت: به منظور زيبايي نماي شهري پروژه 200 متري آبشار با چشم انداز بسيار زيبا در بدنه شرقي اين بزرگراه در جنگل لويزان احداث خواهد شد و يکي ديگر از تفرجگاه هاي منطقه را شاهد خواهيم بود.
معاون امور شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 4 با اشاره به توسعه قابل توجه فضاي سبز در سال 1392 گفت: در سال گذشته بيش از 324000 اصله درخت در جنگل ها، 50,000 اصله درخت در منازل شهروندان و بيش از 568,000 اصله نهال نيز در سطح معابر منطقه 4 کاشته شد.
وي در ادامه از تکميل مخازن و شبکه آبرساني تحت فشار در بوستان هاي شهري و جنگلي خبر داد و گفت: در سال گذشته 7 مخزن با گنجايش 3,000 متر مکعب با هدف صرفه جويي در مصرف آب به همراه 300 کيلومتر لوله گذاري در قالب خطوط اصلي و آبياري قطره اي در سطح منطقه احداث شده است.
ناصحي با اشاره به بخشي از اقدامات حوزه هاي مختلف خدمات شهري منطقه 4 در سال گذشته خاطر نشان کرد: بازپيرايي 298,000 متر مربع از فضاهاي سبز، احداث 697 برج نوري، 25 مجموعه بازي کودکان، 23 ست ورزشي، 185 مبلمان شهري، 184 چشمه سرويس بهداشتي و 25 آبنما از ديگر اقدامات سال گذشته اين معاونت درسطح محلات 20 گانه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن