تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور بیش 2300 پروانه مهارت صنعت ساختمان در آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سال گذشته صورت گرفت: صدور بیش 2300 پروانه مهارت صنعت ساختمان در آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی گفت: به منظور تعیین صلاحیت فنی متقاضیان شرکت کننده در آزمون حرفه های مختلف صنعت ساختمان در سال گذشته 2360 پروانه مهارت برای کارگران صنعت ساختمان در آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی صادر شده است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ فروردين ساعت 10:49



به گزارش خبرگزاری پانا، جمشید اسعدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای آئین نامه اجرایی مواد 3 و 5 قانون بیمه های تامین اجتماعی کارگران ساختمانی و موضوع مصوبات هیات دولت ، مراكز آموزش فنی و حرفه ای شهرستانهای تابعه استان نسبت به برگزاری آزمون از كارگران ساختمانی در 16 حرفه اقدام نموده است .  
وی گفت: از آذر ماه سال 1387 تا خرداد ماه سال 1392، 53 هزار و 171 فقره پروانه مهارت برای کارگران صنعت ساختمان در آموزش فنی و حرفه ای استان صادر شده است.
 
اسعدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحقق عملكرد 105 درصدی این كل در بخش ارائه آموزش های مهارتی افزود: علاوه بر صدور 2360 پراونه مهارت در سال حماسه سیاسی و اقتصادی این اداره كل در سال گذشته 113 گواهینامه صنعت ساختمان با كد بین المللی صادر نموده است.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی ادامه داد: با صدور پروانه های مهارت برای این افراد علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال پایدار در جامعه آنان با حمایت سازمان تأمین اجتماعی از مزایای بازنشستگی و درمان بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار شده اند.
 
اسعدی در ادامه با تأکید بر گسترش مهارت آموزی در استان با حمایت مسئولان استانی گفت: با نهادینه کردن فرهنگ کار و مهارت آموزی در جامعه باید زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار فراهم گردد.
 
وی گفت: آموزشهای مهارت محور مبتنی بر فرایند تولید و فروش اثرگذاری بسزایی در توسعه اقتصاد مقاومتی خواهد گذاشت.
 
اسعدی خاطرنشان کرد: پویایی شبکه اقتصادی هر جامعه ای به سه عامل اساسی منابع طبیعی، نیروی انسانی و آموزشهای مهارتی بستگی دارد که در این میان عامل نیروی انسانی مهمترین این عوامل است و بررسی های انجام شده نشان می دهد که سهم نیروی انسانی متخصص و ماهردر توسعه و پویایی اقتصاد و ایجاد ارزش افزوده بسیار حائز اهمیت است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن