تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814176963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهيد صياد، فرهنگ ارتش و سپاه را به هم پيوند زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۵۶ق.ظ)
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش؛ شهيد صياد، فرهنگ ارتش و سپاه را به هم پيوند زد رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: شهيد صياد فرهنگ ارتش و سپاه را به هم پيوند زد و وحدت ميان نيروهاي مسلح را مستحکم تر نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمد علي آل‌هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، طي سخناني در جمع کارکنان اين سازمان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد سپهبد علي صياد شيرازي، وي را يکي از مردان مخلص خدا، انساني مومن و متدين، نظامي شجاع و وارسته و فرمانده دلاور ميدان هاي نبرد حق عليه باطل ناميدند که نقش محوري در دوران انقلاب و دفاع مقدس بويژه در پاکسازي مناطق غرب کشور مانند کردستان و آذربايجان غربي به عنوان فرمانده آن مناطق ايفا نمود.
نماينده ولي فقيه در ارتش سپس به خصوصيات شخصيتي و ولايتمداري شهيد صياد شيرازي اشاره و در اين باره تصريح کرد: مجموع ويژگي هاي شخصيتي آن شهيد والامقام باعث شد تا بني صدر ايشان را از کار و مسئوليتي که داشتند برکنار کنند، اما بعد از خلع بني صدر، شهيد صياد به دليل همان ويژگي ها و با حکم امام راحل به عنوان فرمانده نيروي زميني منصوب شد و توانست فرهنگ ارتش و سپاه را بهم پيوند زده و وحدت ميان نيروهاي مسلح را مستحکم تر نمايد.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه ضمن تبريک فرارسيدن هفته ارتش و بزرگداشت حماسه آفريني هاي نيروي زميني به تمام ارتشيان و با بيان اين که اين روز يکي از يادگاران امام راحل است افزود: اول انقلاب دشمنان شعار "ارتش آمريکايي منحل بايد گردد و ارتش خلقي ايجاد بايد گردد" را با قصد خلع سلاح انقلاب مطرح مي کردند، اما امام خميني(رضوان الله تعالي عليه) ارتش و بدنه آن را خوب مي شناختند، بدنه اي که شهداي گرانقدري همچون شهيد ستاري، شهيدنامجوي، شهيدبابايي و ديگر شهدا و افسران غيرتمند جوان و درجه داران با ايمان و سربازان وفادار به کشور را در خود داشت.
حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم در ادامه خاطرنشان کرد: ارتش به انقلاب پيوند خورده بود و در طول دفاع مقدس خودش را نشان داد و باعث گرديد تا امام(ره) درآخرين پيام خود قبل از ارتحالشان که در 29 فروردين 68 صادر فرموند از ارتشيان به دليل اين حماسه بزرگ تجليل نمايند و در اين راستا رهبر فرزانه انقلاب نيز ارتش را ارتش حزب الله و کلمه طيبه ناميدند و اين افتخاري براي ارتش است.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در پايان با اشاره به سالروز شهادت مرتضي آويني و گراميداشت ياد و خاطره ايشان، شهيد سيد مرتضي آويني را شهيد هنر ناميد و تصريح کرد: به روح بلند اين شهيد که سالروز شهادتش به نام روز هنر انقلاب اسلامي نامگذاري شده است درود مي فرستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن