تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدا 13 هزار متر مربع زمین توسط خیرین جهت احداث در سردشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت خبر داد: اهدا 13 هزار متر مربع زمین توسط خیرین جهت احداث در سردشت خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت گفت: سال گذشته 13 هزار متر مربع زمین از جانب خیرین مدرسه ساز جهت احداث مدرسه تحویل آموزش و پرورش سردشت شده است .
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۴ فروردين ساعت 09:23

به گزارش خبرگزاری پانا، به منظور اجرای هر چه باشکوهتر سیزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان جلسه ی هماهنگی با ادارات شهرستان از جمله معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز و سایر ادارات دیگر در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت برگزار شد .  
قادر عثمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت در این جلسه ضمن بیان نقش خیرین در امر مدرسه سازی و مشارکت در تامین نیازهای مادی و معنوی مدارس اظهار داشت : در ده ماهه سال 92 تعداد 23 کلاس درس توسط خیرین احداث و تحویل آموزش و پرورش شده و 900 نفر دانش آموز در آنها مشغول به تحصیل می باشند.
 
وی افزود: در این مدت  13 هزار متر مربع زمین از جانب خیرین جهت احداث مدرسه تحویل آموزش و پرورش سردشت شده است.
 
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهاد لازم مقرر گردید با همکاری و مشارکت ادارات و خیرین در جهت برگزاری هر چه باشکوهتر جشنواره مذکور اقدام بعمل آید .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن