تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم ملی یعنی ما می توانیم/ رونق تولید در جامعه نیازمند فرهنگسازی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز آیت الله حسینی همدانی مطرح کرد؛
عزم ملی یعنی "ما می توانیم"/ رونق تولید در جامعه نیازمند فرهنگسازی است
کرج - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه عزم ملی یعنی "ما می توانیم" تاکید کرد: رونق تولید در جامعه نیازمند فرهنگسازی است و این فرهنگسازی نیز از بستر شورای فرهنگ عمومی، صدا و سیما و سایر بخش ها در جامعه نهادینه می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان البرز شامگاه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، استاندار البرز و فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان های استان البرز و دیگر مدیران استانی برگزار شد. نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این مطلب افزود: تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک قرارگاه حاکی از اهمیت مسئله فرهنگ است، امری که دغدغه مهم مقام معظم رهبری به شمار می رود و از دولتمردان نیز انتظار پیگیری آن را دارند.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در ادامه تاکید کرد: عزم ملی به معنای آن است که "ما می توانیم" بنابراین تک تک مردم در جامعه باید در این امر مهم مشارکت داشته باشند.
  راهبردهای فرهنگی در ابعاد کلان در شورای فرهنگ عمومی مطرح می شود نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: صرفه جویی، رونق در تولید در جامعه نیازمند فرهنگسازی در جامعه است و این فرهنگسازی نیز از بستر شورای فرهنگ عمومی، صدا و سیما و سایر بخش ها در بین مردم نهادینه خواهد شد. استاندار البرز در ادامه با اشاره به نقش مهم شورای فرهنگ عمومی با بیان این مطلب افزود: در شورای فرهنگ عمومی راهبردهای فرهنگی در ابعاد کلان مطرح و ترسیم می شود. در ادامه استاندار البرز با بیان این مطلب افزود: جایگاه این شورا در استان البرز باید قرارگاهی برای ساختن بنیان های فرهنگی و ارتقاء سطح فرهنگ باشد. طاهری خاطرنشان کرد: پیوند مستحکم بین اعضای شورای فرهنگ عمومی و ائمه جماعات استان را تأثیرگذار در تصمیمات کلان فرهنگی دانست.

وی افزود: مسائل فرهنگی و آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است، دغدغه فکری کلیه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان نیز به شمار می رود.

استاندار البرز در پایان یادآور شد: همه مدیران در هر پست و مقامی باید به دنبال رفع مشکلات فرهنگی در جامعه باشند تا آنچه در حوزه فرهنگ مد نظر مقام معظم رهبری تحقق یابد.

 


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۰۹:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن