تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمي: مسير سختي را تا قهرماني طي کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کرمي: مسير سختي را تا قهرماني طي کرديم
مدافع تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد تيمش براي رسيدن به قهرماني مسير سختي را طي کرده است.

عبدالله کرمي ضمن تبريک قهرماني فولاد در ليگ برتر کشور به تمام مردم خوزستان اظهار کرد: خدا را شکر امسال توانستيم قهرمان شويم. ما براي رسيدن به قهرماني يک مسير سخت را طي کرديم.

به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: از مديريت باشگاه، کادر فني، بازيکنان، همه و همه با حمايت‌هاي‌شان باعث شدند تا ما بتوانيم با لطف خداوند امسال قهرمان شويم. خدا را شکر مي کنم در سالي که بسيار سختي کشيديم، توانستيم به قهرماني برسيم و دل مردم خوزستان را شاد کنيم.

مدافع تيم فوتبال فولادخوزستان بيان کرد: همه عوامل دست به دست هم دادند تا هماهنگ شده در کنار حمايت تماشاگران، کارمان را انجام دهيم. هواداران فولاد در بازي گذشته مقابل استقلال پس از پايان بازي با وجود اينکه ما شکست خورده بوديم، در ورزشگاه ماندند و تيم را تشويق کردند که اين همدلي بسيار به موفقيت ما کمک کرد.

کرمي در پاسخ به اين سوال که شما امسال عملکرد خوبي در فولاد داشتيد، نظر خودتان در اين خصوص چيست؟ خاطر نشان کرد: عملکرد ما در گرو عملکرد ساير بازيکنان تيم است، اگر من خوب کار کردم به دليل بازيکنان خوبي است که در کنارم بودند و اگر اين بازيکنان خوب نبودند، من هم نمي‌توانستم خوب باشم. خدا را شکر امسال تمام بازيکنان تيم چه آنهايي که بازي کردند و چه آنهايي که بازي نکردند همه خوب بودند و همه در اين قهرماني سهيم بودند.

وي درباره مسيري که فولاد براي رسيدن به قهرماني طي کرد، گفت: ما تقريبا يک مسير يکنواخت را طي کرديم و خدا را شکر فراز و نشيب نداشتيم و در نهايت اين مسير به قهرماني ختم شد.

بازيکن تيم فوتبال فولادخوزستان با بيان اينکه فرکي نقش بسياري در اين قهرماني داشت، عنوان کرد: او از نظر مديريت تيم و روابط خوبش با بازيکنان تاثير بسياري در اين قهرماني داشت. او باعث شده بود که بازيکنان روابط خوبي با يکديگر داشته باشند و همه هدفشان پيروزي تيم باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که تا چه اندازه از ابتداي ليگ اين شانس را براي قهرماني تيمش قائل بوده است، گفت: ما در آغاز ليگ براي کسب سهميه مي جنگيديم و در کنار آن هم به دنبال قهرماني بوديم که اين کار بزرگي بود. خدا را شکر در آغاز ليگ شروع خوبي داشتيم و نتايج بسيار خوبي کسب کرديم که در روند قهرماني‌مان تاثيرگذار بود و باعث شد ما به خودباوري برسيم که اين خودباوري نيز به ما بسيار کمک کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/24 08:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن