تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد شیران: سومی نفت کمتر از قهرمانی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
فریاد شیران: سومی نفت کمتر از قهرمانی نیست




برخی مدیران دوست دارند در چشم باشند فریاد شیران: سومی نفت کمتر از قهرمانی نیست مربی و کارشناس فوتبال پس از قهرمانی فولاد در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت : تیمی به قهرمانی لیگ برتر رسید که کمترین حاشیه را در میان مدعیان داشت.




سایت جام جم ورزشی – ناصر فریاد شیران درگفت و گو با سایت جام جم ورزشی اظهار داشت: بعد از کش و قوس های بسیار حق به حق دار رسید. تیم هایی که فکر می کردند مدعی بودند قهرمان نشدند و تیم هایی که کمتر حاشیه داشتند به خواسته خود رسیدند. فولاد با یک سرمربی با اخلاق و بسیار فنی قهرمان لیگ برتر شد و امیدوارم فصل آینده این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا هم می بینیم. وی افزود: قهرمانی فولاد ثابت کرد فوتبال ما فقط پول و هزینه های میلیاردی نیست. فولاد نسبت به سپاهان و پرسپولیس و استقلال کمتر هزینه کرد اما همین تیم کم هزینه بود که قهرمان لیگ برتر شد. فریاد شیران با اشاره به توانمندی های فنی حسین فرکی گفت: فرکی در سال های گذشته تجارب بسیار گرانبهایی را در کنار مربیانی همچون شاهرخی ، پورحیدری و برانکو به دست آورده است. باید بگویم اگر برانکو نیتجه خوب نسبی درتیم ملی فوتبال گرفت به دلیل نقش موثر و بزرگ دستیارش یعنی فرکی بود که صادقانه کار می کرد. فریاد شیران یادآور شد: بعد از اینکه از جام جهانی برگشتیم فرکی به دلایل مختلف 5 سال خانه نشین بود اما مدیریت قوی نفت فرکی را به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب کرد تا توانایی های او بیش از این به هدر نرود. فرکی در نفت احیا شد و با عملکردی که از خود بر جای گذاشت نشان داد که پیش از این نباید خانه نشین می شد. وی درباره نایب قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: برای پرسپولیس اطرافیان این باشگاه حواشی زیادی به وجود آوردند. همین حواشی که اطرافیان باشگاه به وجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد. پرسپولیس قابلیت های فنی بالایی داشت اما متاسفانه حاشیه ها و مصاحبه های اطرافیان کار خود را کرد. فریاد شیران همچنین درباره مقام سومی نفت در لیگ برتر گفت: نفت با شایستگی سوم شد و این سومی چیزی از قهرمانی کم ندارد. رنسانس نفت از سال 82 شروع شد یعنی زمانی که خود من سرمربی نفت بودم. این را هم باید بگویم که این باشگاه خوب با دو سال تاخیر یعنی در سال 89 به لیگ برتر رسید. از همان ابتدا صرفه جویی مد نظر نفت بود و بر همین اساس از دو فصل پیش شروع به جذب بازیکنان جوان کرد و اکنون هم می بینیم که با اتکا بر همان بازیکنان جوان به مقام خوب سومی رسیده است. علیپور (مدیرعامل سابق نفت) فنداسیون تیم نفت را ریخت و بر خلاف خیلی از مدیران که مدام دوست دارند مدام در چشم باشند و مصاحبه کنند به هیچ عنوان خود را در رسانه ها مطرح نکرد. مربی سابق نفت اذعان داشت : سومی نفت کمتر از قهرمانی نیست. امیدوارم این تیم در پلی آف نتیجه بگیرد تا به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه پیدا کند. فریاد شیران خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم کسانی که به دنبال انتقال سیاسی نفت بودند تیرشان به سنگ خورد و من به آنها تسلیت می گویم. علی آبادی، رحیمی و لطفی و افراد دیگری که در سیستم نفت بودند هدف واهی انتقال نفت را در سر می پروراندند اما خوشبختانه هرگز به هدف خود نرسیدند. وی در پایان گفت: لیگ امسال یک ضعف بزرگ داشت و آن هم این که باشگاه ها از نیروهای جوان استفاده نکردند. به استثنای تیم نفت بقیه تیم ها تمایل زیادی به استفاده از بازیکنان سن و سال دار داشتند.


شنبه 23 فروردین 1393 - 16:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن