تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت، قهرمانی و سپاهان سهمیه آسیا را از دست دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر فوتبال؛ نفت، قهرمانی و سپاهان سهمیه آسیا را از دست دادند اصفهان - ایرنا - تیم نفت تهران عصر جمعه با شکست مقابل سپاهان اصفهان، قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را از دست داد اما به قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده بندی، راهیابی فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شد.


به گزارش ایرنا، در این دیدار که از هفته سی ام لیگ برتر و در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، تیم نفت تهران با نتیجه یک بر صفر مغلوب سپاهان شد و نتوانست جشن قهرمانی در اصفهان بر پا کنند.
« امین حاج محمدی » بازیکن تیم نفت تهران در دقیقه 53 دروازه تیم خودی را باز کرد تا نفتی ها با شکست لیگ سیزدهم را به پایان برسانند.
تیم سپاهان اصفهان در دقیقه 37 صاحب یک ضربه پنالتی شد اما علیرضا بیرانوند سنگربان تیم نفت ضربه هادی عقیلی مدافع باتجربه زردپوشان را مهار کرد.
حسین زرگر به همراه حسن کامرانی فر و سعید علی نژادیان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.
به این ترتیب در پایان مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور تیم سپاهان که در دوره های گذشته همواره یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا بود با 54 امتیاز پس از تیم نفت تهران در رده چهارم قرار گرفت و نتوانست جواز حضور مجدد در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را به دست آورد.
پ / 7132
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن