تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مس کرمان را در لیگ برتر نگه دارید/ انتظار نفس گیر برای احیای فوتبال کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان خواسته مردم از مدیرعامل شرکت مس/
مس کرمان را در لیگ برتر نگه دارید/ انتظار نفس گیر برای احیای فوتبال کرمان
کرمان - خبرگزاری مهر: مردم کرمان این روزها چشم انتظار تصمیم شرکت مس ایران در راستای خرید سهمیه لیگ برتر برای قطب فوتبال جنوب شرق کشور هستند این درحالی است که بسیاری از مردم با کامل دانستن ساختار فوتبال کرمان مدیریت ضعیف را دلیل حذف فوتبال مس از لیگ برتر می دانند.



به گزارش خبرنگار مهر، مردم کرمان در حالی در میان بهت و حیرت و در سایه مدیریت ضعیف مسئولان مس شاهد از دست رفتن تنها سهمیه لیگ برتر فوتبال کرمان هستند که هنوز هم امیدوارند مدیریت شرکت مس ایران با در نظر گرفتن اینکه تیم مس کرمان پیش از اینکه به دلیل ضعف فنی فوتبال کرمان سقوط کند به دلیل ضعف شدید مدیران این تیم در نیم فصل اول و دوم سقوط کرده است. این تیم در واقع قربانی ضعف جذب بازیکن در تابستان و نیم فصل شد، درحالی که بسیاری عقیده داشتند اگر این تیم به دست بازیکنان بومی کرمان سپرده می شد مس با تکیه بر غیرت تیمی سقوط نمی کرد اما مس کرمان امسال میلیاردها تومان به بازیکنان درجه سوم غیر بومی داد و تنها سهمیه فوتبال کرمان را به باد داد.

مردم کرمان انتظار دارند مدیریت شرکت مس با خرید سهمیه حضور در لیگ برتر اشتباه گذشته در خصوص انتصاب مدیریتهای ضعیف را جبران کند. مدیرعامل شرکت ملی مس ایران در این خصوص می گوید: در حال رایزنی با مسئولان مختلف باشگاه برای خرید یا عدم خرید امتیاز هستیم اما تا پایان هفته همه چیز مشخص می شود. احمد مرادعلی‌زاده شخص بنده در حال مصاحبه با اعضای باشگاه هستم و جلسات مختلفی در خصوص مسائل گوناگون اطراف باشگاه در حال برگزاری است. وی گفت: در پایان این هفته به جمع بندی می رسیم و به مردم کرمان اعلام میکنیم. هر چند برگزاری این جلسات نوشدار پس از مرگ سهراب است اما خواسته مردم کرمان از مدیرعامل شرکت مس کرمان این است که مس کرمان در لیگ برتر باقی بماند اما این بار با تکیه برتواناییهای فوتبال کرمان در لیگ برتر حضور یابیم و از مدیریت قوی و کادر فنی قدرتمند استفاده شود نه از مدیرانی که با جذب بازیکنان بسیار ضعیف تنها سرمایه ورزش را هدر می دهند و درنهایت دنبال مقصر برای سقوط مس کرمان می گردند. این درحالی است که تمام آلودگیهای ناشی از کارخانه های مس در استان کرمان که 70 درصد کارخانه های مس کشور را تشکیل می دهند به مردم کرمان تحمیل می شود و کمترین خواسته مردم توسعه ورزش و ایجاد شور ورزشی با حضور مس در لیگ برتر است. از سوی دیگر مشورت با افرادی که در مقابل ضعفهای این تیم و نتایج ضعیف سکوت کردند و یا بر اثر سوء مدیریتشان مس سقوط کرد، به نظر نمی رسد راهگشا باشد. در کمال تعجب افرادی که سوء مدیریتشان در سقوط مس تاثیر گذار بود با خرید امتیاز لیگ برتر مختلفند و خواستار سرمایه گذاری مس در پایه فوتبال استان کرمان هستند.    


۱۳۹۳/۱/۲۳ - ۲۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن