تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش سوپر اسپورت از تيم ملي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش سوپر اسپورت از تيم ملي ايران
سايت سوپر اسپورت در گزارشي اعلام کرده تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني به هيچ وجه از تيم‌هاي بزرگ نمي‌ترسد.

تيم ملي فوتبال ايران ممکن است در گروه F مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل به نظر تيم بزرگي نيايد اما کارلوس کي‌روش،‌ سرمربي اين تيم اعلام کرده از هيچ تيمي هراس به خود راه نمي‌دهد.

اين سرمربي پرتغالي پس از ناکامي در دوره‌هاي پيشين در رسيدن به جام جهاني موفق شد ساکنان خليج فارس را به بزرگ‌ترين تورنمنت فوتبالي در دنيا برساند.

کي‌روش بر اين باور است که تمام حريفان ايران نام‌هاي بزرگي هستند اما تيم او نيز بيشترين تلاش خود را به کار مي‌گيرد تا شانسي براي صعود داشته باشد.

وي در اين خصوص به اسوشيتد پرس گفته: «اين ماموريت غيرممکن ما در سه ديدار است. اما اين درست چيزي است که تورنمنت جام جهاني را جذاب مي‌کند.»

مربي 61 ساله و پرتغالي که پيشتر در کشورهاي انگليس، اسپانيا، آمريکا، ژاپن و آفريقاي جنوبي کار کرده بر اين باور است که هيچ فشاري روي تيمش براي کارهاي بزرگ نيست و همين موضوع مي‌تواند به او و تيمش کمک زيادي کند.

شکست دادن تيم ملي ايران کار ساده‌اي نيست و اغلب از ضد حمله‌هاي ويران کننده‌اي براي غلبه بر حريفان استفاده مي‌کند.

با توجه به حضور بازيکناني مانند اشکان دژاگه در فولام،‌ جواد نکونام، کاپيتان اين تيم که پيشينه حضور در باشگاه اوساسونا اسپانيا را در کارنامه دارد، دنيل داوري، دروازه‌بان ايران که متولد آلمان است، کي‌روش بر اين باور است که تيمش در بخش دفاعي عملکردي بسيار خوب دارد.

ايراني‌ها از گروه A مسابقه‌هاي راهيابي به جام جهاني در منطقه آسيا که شامل تيم‌هاي کره جنوبي، قطر، ازبکستان و لبنان بود موفق به صعود شدند.

کي‌روش بر اين باور است که رويارويي با تيم‌هاي نيجريه، بوسني و هرزگوين و آرژانتين در جام جهاني کار ساده‌اي نخواهد بود اما در نهايت براي تيمش شانس صعود در نظر مي‌گيرد.

«از زماني که من به تيم ملي ايران پيوستم راهي طولاني پيموده‌ايم. به سختي تلاش کرده و پيشرفت کرده‌ايم. در جام جهاني شانس اين را داريم که بدانيم در مقايسه با تيم‌هاي بزرگ در چه سطحي قرار داريم.»

ايران نخستين ديدار خود در جام جهاني را در 16 ژوئن (26 خرداد) مقابل نيجريه برگزار خواهد کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/23 18:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن