تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799261748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش آسوشيتدپرس از سرمربي تيم ملي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش آسوشيتدپرس از سرمربي تيم ملي ايران
کارلوس کي‌روش در جام جهاني تجربه زيادي دارد و ايراني‌ها نيز اميدوار هستند با تجربه اين مرد پرتغالي ايران به دور دوم جام جهاني صعود کند.

آسوشيتد پرس در گزارشي درباره سرمربي تيم ملي فوتبال ايران نوشت: جام جهاني برزيل تقريبا دو ماه ديگر آغاز مي‌شود و ايران در چهارمين حضور خود در اين رقابت‌ها بايد در گروهي نسبتا سخت با آرژانتين، نيجريه و بوسني‌و هرزگوين ديدار کند.

کارلوس کي روش در جام جهاني 2010 روي نيمکت تيم ملي کشورش نشست و موفق شد با اين تيم به دور دوم راه يابد اما شکست در دور برابر اسپانيا باعث شد تا از جام جهاني 2014 حذف شود.

سرمربي 61 ساله تيم ملي ايران درباره شانس صعود ايران به جام جهاني 2014 گفت: ايران در سه دوره حضور خود در جام جهاني نتوانسته است از گروه خود به مرحله بعد راه يابد. اما در فوتبال چيزي قابل پيش‌بيني نيست و ممکن است هر اتفاقي رخ دهد. همين چيزها است که باعث شده است فوتبال ورزشي زيبا و غيرقابل پيش‌بيني باشد.

کي‌روش با تجربه کاري که در کشور‌هاي انگليس، امارات، آمريکا، ژاپن، پرتغال، آفريقاي جنوبيو خاورميانه اندوخته است نشان مي دهد که از چالش‌ها نمي‌ترسد و هميشه براي کسب تجربه جديد کار مي کند.

کارلوس کي‌روش پس از حضور ناموفق در رئال مادريد در سال 2014 که به مدت 10 ماه به طول کشيد به منچستر‌يونايتد برگشت و در کنار آلکس فرگوسن موفق شد پايه‌هاي تاکتيکي اين تيم را شکا دهد. تيمي که موفق شد در سال 2008 به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دست يابد.

رايان گيگز بازيکن باسابقه منچستر‌يونايتد درباره تاثير اين مربي در اين تيم گفت: کي روش به خوبي با ما تمرين مي‌کرد و ما را براي مسابقات پيش روي آماده مي‌کرد. خيلي‌ها معتقدند او تاثير زيادي در تيم ما داشت. از همان روز اولي که کي‌روش به تيم ما اضافه شد من تحت تاثير او قرار گرفتم.

کي روش براي بار دوم منچستر‌يونايتد را اين بار به قصد نيمکت تيم ملي کشورش ترک کرد. اين مربي پرتغالي در سال 2008 هدايت تيم ملي پرتغال را بر عهده گرفت و با حضور کريستيانو رونالدو به عنوان ستاره تيم موفق شد در جام جهاني 2014 همراه اين تيم به دور دوم راه يابد.

کي روش در سپتامبر همان سال به دليل بر هم زدن نظم نمونه گيري دوپينگ توسط آژانس دوپينگ پرتغال به مدت 6 ماه محروم شد. البته يک هفته پس از اين محروميت فدراسيون فوتبال پرتغال اين مربي را از کار برکنار کرد. البته دادگاه عالي ورزش محروميت اين مربي را در سال 2011 لغو کرد.

مربي 61 ساله پرتغالي در سال 2011 با توافق با فدراسيون فوتبال ايران به عنوان سرمربي جديد تيم ملي ايران و جانشين افشين قطبي انتخاب شد. او با تيم ملي ايران در انتخابي جام جهاني بازي‌هاي سختي را پشت سر گذاشت. بازي هاي سختي که خود او آن را جهنم توصيف کرده بود.

کي‌روش درباره حضورش در تيم ملي ايران از سال 2011 مي گويد: از زماني که هدايت ايران را بر عهده گرفتم راه سختي را طي کرديم و توانستيم پس از بازي هاي فشرده جواز حضور در جام جهاني را کسب کنيم. در جام جهاني اين شانس را داريم که خودمان را با بهترين‌هاي جهان مقايسه کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/01/22 11:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن