تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806682899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بار اصلي اقتصاد مقاومتي بر دوش دانشگاه‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بار اصلي اقتصاد مقاومتي بر دوش دانشگاه‌هاست
گرچه هنوز براي نتيجه‌گيري مذاكرات هسته‌اي زود است اما معتقدم غرب در زمينه موضوع هسته‌اي دوگانه عمل خواهد كرد
گرچه هنوز براي نتيجه‌گيري مذاكرات هسته‌اي زود است اما معتقدم غرب در زمينه موضوع هسته‌اي دوگانه عمل خواهد كرد و مسئله را كش خواهد داد و گواه اين صحبت من، طرح مباحثي نظير حقوق بشر و... است.
 به گزارش فارس، غلامعلي حدادعادل رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس، جمعه شب در جمع اساتيد دانشگاه يزد با اشاره به مسئله هسته‌اي ايران گفت: ما قصد ساخت سلاح هسته‌اي نداريم و غربي‌ها هم به آن اذعان دارند و هيچ نشانه‌اي نيز پيدا نكرده‌اند. وي عنوان كرد: دشمني غرب با اصل انقلاب است و اقدامات و تحريم‌هاي آنها ربطي به فعاليت هسته‌اي ندارد، همانطور كه ما هنوز در بحث انرژي هسته‌اي وارد نشده بوديم و آنها جنگ تحميلي را عليه ما به راه انداختند.
حدادعادل خاطرنشان كرد: اگر مسئله هسته‌اي هم با غرب حل شود، مسئله ما با غرب حل نخواهد شد زيرا آنها هر روز به دنبال بهانه‌اي مانند حقوق و بشر و سلاح موشكي و... هستند و ما نيز به اين بهانه‌ها تن در نمي‌دهيم. مشاور عالي مقام معظم رهبري با بيان اينكه بيداري كشورهاي اسلامي با سلطه امريكا بر كشورها منافات دارد، تصريح كرد: اين امر سبب شده تا مشكل اصلي آنها، بيداري كشورها باشد.
وي خاطرنشان كرد: در مورد ايران، جنگ تحميلي، تهاجم فرهنگي و تحريم و... انجام دادند اما نتيجه نگرفتند و خواسته آنها اين است كه كشورهاي اسلامي، نفت را در اختيار غرب بگذارند و امريكا بر ذخاير نفتي تسلط داشته باشد.
حدادعادل ادامه داد: اگر انقلاب اسلامي الگويي براي عراق، ليبي، كويت و... شود و منابع اين كشورها از امريكا گرفته شود، امريكا قدرت و تسلط خود بر جهان را از دست خواهد داد.
وي تصريح كرد: امريكا براي تضعيف كشورهاي اسلامي، دشنه‌اي به نام اسرائيل را در پيكر كشورهاي مسلمان فرو كرده و اكنون نيز هدف امريكا از جنگ اقتصادي، تضعيف ماست و به قول خودشان، فلج‌كننده‌ترين تحريم‌ها را در مورد ايران اعمال كرده‌اند تا انقلاب را ويران كنند يا حداقل ما را فلج كنند و كشور را به بي‌نظمي و عدم امنيت برسانند. رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: دولت جديد مي‌گويد كه ما حاضريم مذاكره كنيم و ادبيات سياسي ملايم‌تري نيز دارد اما اگر آنها مي‌خواهند قدم به قدم جلو بيايند و مواضع از دست رفته خود را به دست بياورند، به فرموده رهبري، دولت بايد محكم بايستد و از خط قرمزهايي كه مشخص شده، عبور نكند.
وي خاطرنشان كرد: در توافق ژنو، حرف‌هاي متعددي زده شد كه به بحث‌هاي كارشناسي واگذار كرده‌اند اما تحليل من از موضوع هسته‌اي اين است كه غربي‌ها به صورت دوگانه عمل خواهند كرد و مسئله را كش خواهند داد و بعيد است موافقت كنند كه ايران از نظر غني‌سازي به حدي برسد كه غني‌سازي پنج درصدي را انجام دهد و مبين نظر من، بحث‌هاي حقوق بشر و... است كه مطرح مي‌كنند. مشاور عالي مقام معظم رهبري ادامه داد: غربي‌ها و امريكايي‌ها گمان مي‌كنند اين تحريمي كه انجام داده‌اند در انتخابات داخلي ما اثر گذاشته و باعث شده دولتي بر سر كار بيايد كه با امريكايي‌ها مذاكره مي‌كند، آنها گمان مي‌كنند كه چيزهاي مختصري خواهند داد و چيزهاي بيشتري را از ما مي‌گيرند اما بايد صبر كرد و ديد كه چه مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري نيز با حساسيت و دقت اين مذاكرات را دنبال مي‌كنند و فرموده‌اند كه ما به تيم مذاكره كننده خودمان اعتماد داريم ولي به امريكا خوشبين نيستيم.
حدادعادل بيان كرد: در حال حاضر چيزي كه اتفاق افتاده اين است كه ما غني‌سازي 20 درصد را متوقف كرده‌ايم و آنها نيز تحريم‌ها را ملايم‌تر كرده‌اند و بخشي از سرمايه بلوكه شده ايران را براي مصارف دارو و قطعات هواپيما و... آزادسازي كرده‌اند.
وي ادامه داد: تا اينجا اتفاقي نيفتاده اما در عين حال نيز نبايد خوشحال باشيم بلكه بايد در چنين شرايطي، اقتصاد مقاومتي را از شعار به عمل برسانيم كه بار عمده آن به دوش دانشگاه است كه اقتصاد را به سمت اقتصاد دانش‌بنيان ببرد و دانش بتواند ارزش افزوده ايجاد كند.
حدادعادل خاطرنشان كرد: حرف رهبري اين است كه دانشگاه‌ها بايد كاري كنند كه در مرحله نخست، نياز كشور به خارج كم شود و ديگر اينكه صرفه‌جويي كنيم و در عوض صادرات داشته باشيم.
وي تصريح كرد: شرط اين كار اين است كه دانشگاه‌ها به توليد علم بپردازند و اگر دانشگاه‌ها به سال 76 برگردند و فضاي كشمكش و تشنج داشته باشند، با مشكل جدي مواجه خواهيم بود، ضمن اينكه رهبري نيز در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهوري، بر آرامش فضاي دانشگاه‌ها نيز تأكيد كردند.
حدادعادل دانشگاه‌ها را پشتوانه‌اي براي اقتصاد مقاومتي خواند و تأكيد كرد: دولت، مجلس و قوه قضائيه نيز هر كدام وظيفه‌اي خاص در زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي دارند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 23 فروردين 1393 - 18:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن