تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813285168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم سپاهان هم به يارانه نقدي «نه» گفت!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۴۳ب.ظ)
در ادامه عدم ثبت نام فوتبالي در سايت رفاهي تيم سپاهان هم به يارانه نقدي «نه» گفت! بعد از تيم هاي فوتبال گسترش فولاد تبريز و فولاد خوزستان که به مجموعه کمپين «نه» به ياران نقدي پيوسته بودند، تيم فوتبال سپاهان هم به اين مجموعه اضافه شد.
به گزارش موج، در راستاي عدم ثبت نام اختياري در سايت معرفي شده براي دريافت يارانه نقدي تيم فوتبال سپاهان هم از گرفتن اين مبلغ خودداري کردند. مهرزداد خليليان، مدير باشگاه سپاهان در اين خصوص اعلام کرد: هيات مديره باشگاه سپاهان و تيم بزرگسال و حرفه اي اين باشگاه از کمپين نه به يارانه حمايت مي کند.
مهرزاد خليليان درياره دلايل اين انصراف و پيوستن به «کمپين نه به يارانه» گفت: با توجه به شرايط اقتصادي کشور انصراف داوطلبانه از دريافت يارانه نقدي براي همه اقشار يک اقدام ضروري است. افرادي که به نوعي با جامعه ورزش کشور درگير هستند نسبت به آينده اقتصاد کشور حساسيت خاصي دارند.
مدير باشگاه سپاهان افزود: انصراف داوطلبانه از دريافت يارانه شايد براي برخي سخت باشد اما از آنجا که يک اقدام کارشناسانه است اما اقدام خوبي براي عزت مابي ايراني ها و ايثار و گذشت است تا در اين مقطع حساس اقتصادي خودي نشان دهند.
خليليان همچنين خاطرنشان کرد: هرچند سال حماسه سياسي و اقتصادي را پشت سر گذاشته ايم اما بايد همچنان در آن مسير حرکت گنيم. بنابراين خواهشمندم کساني که به نوعي از يارانه بي نياز هستند رسما انصراف داوطلبانه خود را اعلام کنند تا به ارتقا اقتصاد کشور کمک کنند.
مدير باشگاه سپاهان با بيان اينکه مطمئنا هيات مديره باشگاه سپاهان و تيم بزرگسال و حرفه‌اي اين باشگاه از اين کمپين حمايت خواهند کرد، تاکيد کرد: با توجه به اينکه اين انصراف داوطلبانه است و اجباري در کار وجود ندارد اميدواريم همه هواداران و مربياني که به اين باشگاه لطف داشته و در اين باشگاه زحمت کشيدند نيز از اين کمپين حمايت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن