تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی متین ایران مقابل زهراالمینا لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیروزی متین ایران مقابل زهراالمینا لبنان
کد خبر: ۳۹۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ - 12 April 2014


تیم والیبال متین ورامین نماینده ایران در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با کسب سومین پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی برابر زهراالمینا لبنان با نتیجه 3 بر یک به دور دوم صعود کرد.


به گزارش ایرنا، سالن مو آرنا شهر مانیل فیلیپین از ساعت 14 به وقت محلی شاهد برگزاری مسابقه والیبال بین دو تیم متین ورامین و زهرا المینا لبنان بود.


متین ورامین دو پیروزی 3 امتیازی و زهرا المینا دو پیروزی 2 امتیازی برابر نمایندگان ویتنام و ژاپن بدست آورده بودند. صعود هر دو تیم به دور دوم مسابقات قطعی بود.


متین ورامین ایران با پیراهن سرمه ای و زهراالمینا لبنان به پیراهن سرخ برابر هم به میدان رفتند.


بازیکنان متین از همان امتیاز اول کار را مقتدرانه آغاز کردند. پوریا فیاضی و شهرام محمودی با آبشارهای بی نظیر خود چاره ای جز تسلیم شدن برای حریف نگذاشته بودند. در ست اول تیم متین ورامین توانست با نتیجه 25 بر 16 بر حریف پیروز شود.


در ست دوم ،وحید سید عباسی هم به جای معروف به میدان رفت. آشفتگی در تیم زهراالمینا لبنان سبب شد بانیولی دست به چند تعویض بزند و حتی بازیکنان ذخیره را هم به میدان فرستاد. در نهایت این ست نیز با نتیجه 25 بر 20 به سود متین ورامین تمام شد.


در ست سوم علی نصر از تیم لبنان و همچنین میکائیل تاجر از متین ورامین به میدان رفتند . لبنانی ها تا امتیازهای پایانی پایاپای متین پیش آمدند. چند اشتباه فردی از بازیکنان متین کافی بود تا ست سوم بازی در امتیاز 27 بر 25 به سود تیم زهرا المینا تمام شود.


در ست چهارم بازی خوب علی نصر و دریافت های طلایی نظری افشار موجب شد تا متین سه امتیاز جلو بیافتد. ترکیب ذخیره های ایران در این ست خوش درخشیدند و متین ایران توانست با با فاصله امتیاز ست چهارم مسابقه را پیروز شود .


در نهایت متین ورامین در دیدار با تیم زهراالمینا لبنان با نتیجه 3 بر یک و امتیازهای ( 25-16، 25-20 و 25-27، 25-17 ) پیروز شد و به عنوان صدر نشین جواز حضور در مرحله دوم رقابت ها را بدست آورد.


پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با حضور 16 تیم در چهار گروه دور مقدماتی در مانیل مرکز فیلیپین در حال برگزاری است .


تیم والیبال متین ورامین نماینده والیبال ایران در روز نخست این مسابقات استراحت داشت.


متین ورامین در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا با نتیجه 3 بر یک اوتا میوشی ژاپن را شکست داد. در دومین دیدار نیز تیم والیبال متین ورامین توانست با نتیجه 3 بر صفر بردوک لانگ ویتنام غلیه کند.


در سومین روز رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا تیم متین ورامین ایران بار دیگر 3 بر صفر ویتنام را شکست داد.


مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از روز سه شنبه 19 فروردین ماه آغاز و به مدت هشت روز ( 27 فروردین) ادامه خواهد داشت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن