تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820576513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم نامه همکاري دادگستري کل استان فارس و شهرداري شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۴۶ب.ظ)
با هدف پيشگيري از وقوع جرم؛ امضاي تفاهم نامه همکاري دادگستري کل استان فارس و شهرداري شيراز در ديدار شهردار شيراز با رئيس کل دادگستري استان فارس و با هدف پيشگيري از وقوع جرم تفاهم نامه همکاري ميان شهرداري شيراز و دادگستري استان امضا شد.
به گزارش خبرگزاري موج، ذبيح الله خدائيان نماينده عالي قوه قضاييه در فارس با بيان اينکه مقام معظم رهبري با طرح شعار امسال و با تأکيد بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي سه نکته مهم را به مردم و مسئولان گوشزد فرمودند افزود: اولين نکته هدف گذاري امسال همان سامان دادن به امر اقتصاد و فرهنگ جامعه است.
وي افزود: دومين نکته تقدم فرهنگ بر اقتصاد و سياست و اهميت دادن به آن بود.
وي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري که فرمودند فرهنگ همچون هوايي است که اگر آلوده باشد تأثير مخربي بر سلامت دارد اظهار داشت: که تقدم فرهنگ بر اقتصاد و سياست به اين خاطر است که مولفه هاي رشد اقتصادي و سياسي در گرو کار فرهنگي است.
رئيس کل دادگستري استان سومين نکته را کار مشارکتي مردم و مسئولان در تحقق شعار سال دانست.
خدائيان در ادامه با تشريح نحوه شکل گيري و تغيير و تحول پديده هاي فرهنگي در جامعه به نقش شهرداريها در فرهنگ سازي، هنجارها و مقابله با هنجارشکني ها پرداخته و افزود: متأسفانه استکبار جهاني با تمرکز بر فرهنگ و در قالب جنگ نرم که بارها رهبر معظم انقلاب با تعابير مختلف خطر آن را گوشزد کرده اند سعي در تخريب فرهنگ غني اسلامي-ايراني ما دارد و در اين عرصه با استفاده از فن آوري هاي نوين و شبکه هاي ماهواره اي و راديو و تلويزيون از هيچ کوششي دريغ نمي کنند و در اين جنگ نابرابر اگر دشمن بتواند به اين هدف خود دست پيدا کند ساير اهداف شوم اقتصادي و سياسي آنان نيز تأمين خواهد شد.
رئيس شوراي قضايي فارس افزود: شهرداري ها با امکانات و ابزارهاي در اختيار خود تأثير مستقيمي بر شکل دهي فرهنگ در شهرها دارند که بايد زمينه استفاده بهينه و خلاق از طرح ها و برنامه هاي فرهنگي و با هدف تقويت آموزه هاي فرهنگي اسلامي و ايراني با همکاري مردم فراهم شود.
خدائيان همچنين قانون مداري را يک پديده فرهنگي دانست و تصريح کرد: زماني که قانونمداري به يک پديده و ارزش فرهنگي تبديل شود بسياري از بي نظمي هاي اجتماعي کنترل و از بين خواهد رفت و اين امر باعث کاهش جرائم و آسيبهاي اجتماعي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن