تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820773704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی جزئیات 9 بسته نظام سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بررسی جزئیات 9 بسته نظام سلامت
کد خبر: ۳۹۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ - 12 April 2014


عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، درتشریح اهداف نشست اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ‌افزود: این نشست در راستای شناسایی اهداف و برنامه های وزارت بهداشت برای اجرایی کردن سیاست‌های سلامت ابلاغی از سوی رهبری و جمع‌بندی 9 بسته نظام سلامت خواهد بود.

رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت،‌ درباره دیدار اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت و درمان،‌ افزود: این دیدار روز سه‌شنبه (26 فروردین) و در محل وزارت‌ بهداشت برگزار خواهد شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری جلسه قبل از عید نوروز اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با وزیر بهداشت،‌ ادامه داد: جلسه قبلی در فضایی دوستانه و در جهت مشخص شدن برنامه‌های سال جدید این وزارتخانه برگزار شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، در تشریح جزئیات دیدار روز سه‌شنبه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت، ‌تصریح کرد: جلسه روز سه‌‌شنبه این کمیسیون با وزیر بهداشت درباره جزئیات 9 بسته نظام سلامتی است که از سوی وزارت بهداشت و درمان در حال جمع‌بندی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جلسه مذکور نشستی هم‌‌اندیشی بین مجلس و دولت خواهد بود، یادآور شد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری قرار است برنامه‌های وزارت بهداشت ودرمان در راستای اجرای این سیاست‌ها مورد بررسی قرار گیرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن