تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرنگی کاران قم به تورنمنت بین المللی قرقیزستان می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حلوایی در گفتگو با مهر خبر داد:
فرنگی کاران قم به تورنمنت بین المللی قرقیزستان می‌روند
قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام تیم کشتی فرنگی قم به رقابت‌های بین المللی این رشته با حضور چهره‌های شاخص کشتی فرنگی دنیا در قزاقستان خبر داد.



محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: کشتی قم همانگونه که در داخل کشور موفقیت های متعددی در رده های سنی مختلف کسب کرده مطمئنا توانمندی و قابلیت های بسیار بالایی برای درخشش در میادین برون مرزی دارد و انشاءالله اگر منابع مالی تامین شود در دهه دوم خرداد ماه راهی این دوره از پیکارها در قرقیزستان می شویم. وی ادامه داد: ما اکنون به جایگاهی رسیده ایم که باید علاوه بر معرفی نفرات شاخص کشتی کشور به تیم های ملی برای اعزام به رقابت های مهم برون مرزی، این توانمندی را نیز در خود ایجاد کنیم که با اختیار خود کشتی گیرانمان را به رقابت های معتبر بین المللی اعزام کنیم. رئیس هیئت کشتی استان قم یاد آور شد: ما در حال حاضر در تمام رده های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تیم های ملی کشتی فرنگی دارای نماینده هستیم پس می توانیم یک تیم قوی و مدعی را برای حضور در رقابت های بین المللی بسازیم. وی یاد آور شد: اکثر کشتی گیران ما سابقه حضور در مسابقات برون مرزی اعم از بین المللی، آسیایی، جهانی، جام جهانی، یونیورسیاد جهان، انتخابی المپیک و بازی های آسیایی را دارند، پس نفراتی داریم که همگی میدان دیده هستند و می توانند در عرصه بین المللی بدرخشند. حلوایی بیان داشت: در حال حاضر محمدجواد رضایی و علی اصغر شهبازی دو نماینده کشتی قم در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت های بین المللی جام پیروزی ترکیه حضور دارند و در اوزان 42 و 100 کیلوگرم با حریفان مسابقه می دهند. وی یاد آور شد: همچنین حسین ابراهیمی و محمدجواد رضایی دیگر نمایندگان قم نیز قرار است روزهای پایانی هفته جاری در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان عازم کشور آذربایجان و شرکت در مسابقات بین المللی جام فدراسیون این کشور شوند. رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: هادی علیزاده پورنیا در رده سنی بزرگسالان در آستانه اعزام به رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2014 و بازی های آسیایی است، مهدی ابراهیمی و یحیی جساس در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان حضور دارند و ابوالفضل زینتی رفاه نیز نونهال آینده داری است که تیم ملی کشتی کشورمان را در مسابقات جام رومی کیدز ترکیه همراهی می کند.  


۱۳۹۳/۱/۲۳ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن