تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815236112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشحالم شرمنده مردم قم نشدیم/ رتبه صبا را تک رقمی کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم مرفاوی:
خوشحالم شرمنده مردم قم نشدیم/ رتبه صبا را تک رقمی کردیم
قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: خوشحالم که با حفظ صبا در لیگ برتر شرمنده مردم قم نشدیم و همانگونه که وعده داده بودم جایگاه این تیم را تک رقمی کردیم.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالصمد مرفاوی شامگاه جمعه بعد از پایان مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و سایپا البرز در هفته پایانی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، تصریح کرد: شرایط بازی به طوری بود که هر دو تیم می‌خواستند با کسب بهترین نتیجه زمین را ترک کنند به همین خاطر برخوردها جدی و بازی نزدیک و فشرده برگزار شد و تیم ها به از دست دادن امتیاز راضی نبودند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه سایپا در مکان هشتم قرار داشت و آنها 2 امتیاز بیشتر از ما داشتند، هدفمان این بود که سایپا را شکست بدهیم و صبا را به مکان هشتم ببریم اما طبیعی بود که سایپا هم با برنامه به میدان آمده بود و تلاش می‌کرد در قم نبازد. سرمربی تیم فوتبال صبای قم یادآور شد: در نیمه اول شروع خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی نیز ایجاد کردیم اما رفته رفته سایپا بهتر از ما شد ولی در نیمه دوم این صبا بود که کنترل بازی را در دست گرفت و فرصت‌های مناسبی هم به دست آورد. کمی فاصله بین مردم قم و تیم صبا وجود دارد وی در ادامه بر اهمیت تلاش برای ایجاد ارتباط نزدیک بین مردم قم و تیم صبا تاکید کرد و عنوان داشت: به نظر می‌رسد کمی فاصله بین مردم قم و این تیم وجود دارد که مسئولان استان و باشگاه باید تلاش کنند این خلا برطرف شده و مردم با صبا بیشتر ارتباط داشته باشند. مرفاوی عنوان داشت: شرایط خوبی در قم برای حضور صبا فراهم است ولی باید برای تحقق این مهم به خوبی برنامه ریزی کرد، از مدیریت باشگاه در سطوح مختلف تشکر می‌کنم که حامی تیم بودند تا صبا بتواند یکی از تیم های حاضر در لیگ آینده باشد. وی یادآور شد: ما حتی در این بازی نیز برای حفظ شخصیت تیمی صبا بازی کردیم، شما دیدید که در مقطعی از لیگ امسال صبا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و فشار عصبی زیادی به تیم آمد، حتی بازیکنان نیز اعتصاب کردند اما خوشبختانه با مدیریت خوبی که از سوی باشگاه صورت گرفت مشکلات را کنار زده و با تمام وجودمان به کار ادامه دادیم تا صبا در لیگ برتر بماند. گفتنی است: تیم فوتبال صبای قم با تساوی بدون گل برابر سایپا البرز در هفته پایانی لیگ سیزدهم موفق به کسب مقام ششم این فصل شد.


۱۳۹۳/۱/۲۳ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن