تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815600725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید برای رفع مشکلات موجود با اعتقاد قلبی ورود پیدا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: باید برای رفع مشکلات موجود با اعتقاد قلبی ورود پیدا کرد خبرگزاری پانا:مشاور اجرایی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در جمع معاونان پرورشی و نمایندگان مدیران ادارات تابعه آموزش و پرورش استان گیلان گفت : در جهت برطرف شدن مشکلات موجود تلاشهای بسیاری انجام گرفته است، اما در این مسیر باید با اعتقاد قلبی ورود پیدا کرد تا سختی ها برطرف گردد .
۱۳۹۳ شنبه ۲۳ فروردين ساعت 07:51



به گزارش خبرگزاری پانا،هانی معلمی ،در دومین روز نشست کارگروه منطقه یک کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش کشور در گیلان ، با بیان اینکه ماموریت آموزش و پرورش و حوزه ، تحکیم تربیت اسلامی در جامعه است ، افزود : باید با استفاده از تمام امکانات تربیت اسلامی د رمدارس نهادینه نماییم . وی تصریح کرد : همه ما ، با باورهای دینی بزرگ شده ایم و در هر سنگر و پست و مقامی که باشیم از حوزه و حوزویان درس می گیریم .وی بر استفاده از ظرفیتهای حوزه در امور تربیتی و مذهبی تاکید کرد . معلمی ، با اشاره به وجود بزرگترین حوزه علمیه خاورمیانه در گیلان، افزود : استان گیلان با داشتن حوزه های متعدد علمیه و ظرفیتهای خوبی که در آن وجود دارد ، گفت : باید هرچه توان و نیرو در دست داریم ،همه را روی میز بگذاریم و برای ترویج دین و تربیت اسلامی گامهای موثری برداریم . وی با بیان اینکه افرادی که با اعتقاد کار می کنند، سختی راه تعلیم و تربیت را هموار می کنند ، تصریح کرد : ما نباید منتظر ورود حوزویان به عرصه آموزش و پرورش باشیم ،بلکه باید به دنبال آنها برای همکاری برویم، زیرا تکریم علماء از دستورات دین است . مشاور اجرایی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه نمود : هر چقدر امکانات اندک باشد، نباید از کار دست کشید زیرا موضوع اصلی تربیت ما فرزندانمان می باشند و ما مآمور به انجام تکلیف و انجام وظیفه تعلیم و تربیت هستیم . وی کمبود روحانی در شهرستان ها را یکی از مشکلات موجود دانست و گفت : همه ما نگران آینده بچه های این مرز و بوم هستیم زیرا باتوجه به شرایط جدید زندگی به ویژه فضاهای رسانه ای و اینترنت در عصر حاضرکار تعلیم و تربیت سخت و با مشکلات گوناگونی مواجه شده است که می طلبد همه دست در دست یکدیگر با بهره گیری از مربیان و معلمان زبده ، کارآمد،مومن و خداجو در بوجود آوردن فضاهای اسلامی و مذهبی تلاش و جهادی مضاعف داشته باشیم .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن