تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812597189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نويدکيا:براي سپاهان چهارم شدن عيبي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نويدکيا:براي سپاهان چهارم شدن عيبي ندارد
بازيکن سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا به تيم ملي فکر مي‌کند، تصريح کرد: واقعيت اين است که وضعيت پاهايم آنقدر ايده‌آل نيست که درباره سپاهان هم فکر کنم چه برسد به تيم ملي.

محرم نويدکيا درباره عدم راهيابي سپاهان به ليگ قهرماني آسيا گفت: مي‌دانم هواداران سپاهان ناراحت هستند اما فوتبال همين است و زندگي ادامه دارد. سال آينده با نفرات جديد و با بازيکناني که جابه‌جا مي‌شوند مي‌توانيم بهتر نتيجه را بگيريم. تغيير سه مدير در طول يک‌سال سازمان تيم را بر هم زد. اميدوارم همه مسائل را منطقي پشت سر بگذاريم. گاهي اوقات باختن بهتر از بردن است.

به گزارش فارس، وي درباره اينکه آيا موفقيت در آسيا مي‌تواند اين ناراحتي‌ها را کم کند، اظهار داشت: مطمئناً تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم، آن هم جزئي از فوتبال است. ما فرصت‌هاي خوبي را از دست داديم، بايد در ادامه مسابقات از شانس‌هايمان استفاده کنيم.

نويدکيا در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسد در اين مسابقه مصدوم شده‌ايد، گفت: اين مسائل را رها کنيد.

*هواداران سال‌ها سپاهان را در آسيا ديدند

بازيکن تيم فوتبال سپاهان درباره اينکه اين تيم بعد از سال‌ها نتوانسته به آسيا برود، تصريح کرد: اين مسئله سخت است، هواداران سال‌ها تيم را در آسيا ديدند، اين هم جزئي از فوتبال است، هميشه نمي‌توان بالا بود، شانس قهرماني داشتيم اما آن را از دست داديم. مس کرمان را نبرديم، به ملوان باختيم و مقابل تراکتورسازي شکست خورديم. مي‌توانستيم بهتر از اين عمل کنيم.

وي افزود: اميدوارم در ادامه مسئولان ما بهتر فکر کنند. براي سپاهان چهارم شدن عيبي ندارد اما دردآور اين است که در يک سال سه مدير عوض کرديم، اميدوارم بهتر فکر کنيم و ثبات بيشتري داشته باشيم. تمام هنر سپاهان به سازماندهي تيم است که امسال زير سؤال رفت. اميدوارم به همان سازماندهي قبل برگرديم و سال بعد عملکرد خوبي داشته باشيم.

نويدکيا خاطرنشان کرد: رحيمي دو سال در سپاهان بود و ما دو قهرماني کسب کرديم. از بچگي در سپاهان بودم اما هيچ سالي چنين شرايطي نداشتيم. از سال 73 که در نوجوانان سپاهان بودم، از آن زمان نديده بودم در يک سال سه مدير عوض کنيم. بسياري از اوقات سالي يک مدير هم تغيير نمي‌کرد.

*بايد در ليگ قهرمانان آسيا تمرکزمان براي صعود از گروه باشد

اين بازيکن سپاهان در پاسخ به اين سؤال که فکر مي‌کنيد سپاهان در آسيا موفق شود و به قهرماني برسد، عنوان کرد: ما تک‌شانس‌هايي داريم،‌ بايد از فرصت‌هايمان استفاده کنيم و ببينيم مي‌توانيم بالا بياييم آن‌وقت در مرحله يک هشتم مي‌توانيم حاضر شويم و سپس به قهرماني فکر کنيم. ابتدا بايد تمرکزمان روي صعود از گروه باشد.

نويدکيا درباره اينکه چرا کم مصاحبه مي‌کند، عنوان کرد: با اين شرايط راحت‌تر هستيم، به افکار ساير افراد احترام مي‌گذارم، نظر من اين است که فوتبال نياز به اين همه بحث و جدال ندارد، اينکه يک بازيکن چه لباسي مي‌پوشد و بازيکن ديگر چه مي‌خورد و چه نمي‌خورد مسائل کوچکي هستند، بنابراين ترجيح مي‌دهم در اين فوتبال کار خودم را انجام دهم.

وي همچنين درباره تقابل با برادرش که در تيم نفت تهران بازي مي‌کند، يادآور شد: در مورد فوتبال کم صحبت مي‌کنيم، هميشه سعي مي‌کنم برادرانم روي پاي خود بايستند، حتي وقتي رسول از سپاهان رفت واکنش خاصي نداشتم. ساکت و سرمربي سپاهان باور نمي‌کردند که من هيچ عکس‌العملي ندارم. اين مسئله که او از سپاهان مي‌رود فرقي نمي‌کرد، اگر رسول فوتباليست خوبي باشد در هر تيمي که حضور داشته باشد بايد به موفقيت برسد. الان وقتي مي‌بينم او موفق شده لذت مي‌برم. برادرانم را دوست دارم، به غير از همسر، خانواده و سپاهان چيز ديگري ندارم که از آن لذت ببرم.

*وضعيتم ايده‌آل نيست که به تيم ملي فکر کنم

نويدکيا در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسد در خانواده همه طرفدار شما هستند، گفت: پدرم طرفدار سپاهان است و همه تمايل زيادي به اين تيم دارند. رسول تيم‌هاي زيادي عوض کرد، نفت آبادان، مس کرمان و در آخر نفت تهران. من پسر بزرگ‌تر هستم و حکم پدر خانواده را دارم.

بازيکن سپاهان در پاسخ به اين سؤال که آيا به تيم ملي فکر مي‌کند؟ تصريح کرد: واقعيت اين است که وضعيت پاهايم آنقدر ايده‌آل نيست که درباره سپاهان فکر کنم چه برسد به تيم ملي. پس از اتمام ليگ و جام باشگاه‌ها قرار است به آلمان بروم و پزشکم مرا جراحي کند، آن‌وقت وضعيت من براي آينده و اينکه مي‌توانم فوتبال بازي کنم مشخص مي‌شود. حضور در تيم ملي حق آنهايي است که زحمت کشيده‌اند و با بازي‌هاي سنگين تيم را به جام جهاني برده‌اند.

وي افزود: تز من چيز ديگري است، اگر مي‌خواهيد تيم ملي خوب داشته باشيد، غير از دو سه بازيکن بالاي 30 سال بايد ساير نفرات زير 28 سال باشند.

نويدکيا در پاسخ به اين سؤال که خيلي‌ها مي‌گويند شما براي حضور در تيم ملي تلاش مي‌کنيد، گفت: قبل از سه بازي آخر مقدماتي جام جهاني، نمازي با من صحبت کرد و گفت کي‌روش تمايل دارد در تيم ملي باشم، نظر مثبتم را اعلام کردم اما گفتم خيلي وقت‌ها يک روز در ميان تمرين مي‌کنم و روزهايي که در دو نوبت تمرين داريم در يک نوبت حاضر مي‌شوم. شرايط من با ساير بازيکنان فرق مي‌کند. از لحاظ ژنتيکي وضعيتم خوب است اما تمرين سنگين نمي‌کنم، آن وقت تصميم گرفتن را به اعضاي کادر فني سپرده‌ام اما آنها در نهايت به اين نتيجه رسيدند من نباشم. خدا را شکر تيم ملي به جام جهاني رفت.

*از اينکه مي‌ديدم اصفهاني‌ها پايين‌تر از تيم‌هاي پايتخت هستند، عذاب مي‌کشيدم

نويد کيا در پاسخ به اين سؤال که بسياري مواقع تصميمات غيرمنتظره مي‌گيري و آيا ممکن است از فوتبال خداحافظي کني، عنوان کرد: هر اتفاقي ممکن است رقم بخورد، هر وقت تصميمي گرفتم فکر مي‌کردم اين تصميم به نفع من است. همانطور که گفتم بعد از خانواده اين تيم برايم مهم است. سال‌ها زحمت کشيدم، زماني که بچه بودم مي‌ديدم اصفهاني‌ها پايين‌تر از تيم‌هاي پايتخت هستند و برايم سخت بود، الان از اينکه اصفهاني‌ها شرايط خوبي دارند و براي حريفان قدرتمند کري مي‌خوانند خوشحالم، اميدوارم سپاهان با من يا بدون من در آينده بتواند رقابت خوبي با حريفان داشته باشد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/23 00:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن