تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820955381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذري: فشار زيادي را متحمل شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آذري: فشار زيادي را متحمل شديم
مديرعامل ذوبآهن اصفهان گفت: در سال‌هاي آينده براي قهرماني در آسيا تلاش مي‌کنيم.

 سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان در خصوص بقاي اين تيم در ليگ برتر گفت: از تمام کساني که براي ادامه حضور ذوب‌آهن در ليگ تلاش کردند تشکر مي‌کنم. از هواداراني که در هفته پاياني از اصفهان به تهران آمده بودند، مديرعامل و رئيس کارخانه و تمام کارکنان کارخانه تشکر مي‌کنم. 6 ماه سخت را پشت سر گذاشتيم چون بدون استراحت وارد ليگ شديم و فشار زيادي را متحمل شديم.

وي ادامه داد: استحقاق بقا در ليگ را داشتيم و با وجود تمام ناملايماتي که داشتيم بازيکنان اثبات کردند که با درايت کريمي اين شايستگي را دارند که فصل آينده هم در ليگ برتر حضور داشته باشند.

مديرعامل ذوب‌آهن با اشاره به اينکه براي آينده برنامه داريم، گفت: طوري برنامه‌ريزي کرده‌ايم که در دو سه سال آينده براي قهرماني در آسيا تلاش کنيم. چالش‌هايي که ما با آن مواجه بوديم همان چالش‌هايي بود که پرسپوليس با آن مواجه بود، اما به خاطر قوانين دست و پاگير نتوانستيم برنامه‌هاي خود را پياده کنيم.

وي افزود: بزرگ‌ترين منبعي که در اختيار ماست نيروي انساني است که با برنامه‌ريزي‌اي که داشتيم طي پروسه‌اي سه ساله به سطح اول آسيا بازخواهيم گشت. ليگ برتر امسال فرسايشي بود اما از همين امروز بايد تلاش کنيم تا تيم ملي در جام جهاني نتايج قابل قبولي کسب کند.

آذري در خصوص ادامه همکاري با فيروز کريمي گفت: ابتدا بايد از تقوي و تمام کساني که براي بقاي ذوب آهن تلاش کرده‌اند تشکر کنم. وظيفه داريم براي فصل آينده با فيروز کريمي مذاکره کنيم چون حق کريمي است که فصل آينده هم در ذوب‌آهن حضور داشته باشد.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/01/22 22:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن