تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مهاباد بر همکاری با دولت برای هدفمندسازی یارانه ها تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه مهاباد بر همکاری با دولت برای هدفمندسازی یارانه ها تاکید کرد مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: اجرای موفق این طرح مهم اقتصادی نیازمند همکاری مردم با دولت است.


ماموستا ˈملاقادر سهرابیˈ در نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: مهمترین مشارکتی که مردم می توانند در اجرای موفق این قانون با دولت داشته باشند انصراف افراد بی نیاز و مرفه جامعه از دریافت یارانه نقدی است.
وی گفت: انصراف از دریافت یارانه نقدی توسط برخی از اقشار مرفه جامعه می تواند نقش مهمی در اجرای زیرساختهای مهم کشور به ویژه بهداشت و درمان داشته و در رفاه بیشتر اقشار نیازمند جامعه نیز موثر واقع شود.
او افزود: منابع حاصل از انصراف افراد از گرفتن یارانه همچنین سبب افزایش تولیدات داخلی کشور، ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و کاهش فاصله طبقاتی و عدالت بیشتر در جامعه می شود.
وی همچنین با اشاره به ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: بدون شک اجرای درست قانون هدفمندسازی یارانه ها که با همکاری مردم قابل تحقق است نقش مهمی در عملی شدن رهنمودهای معظم له در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی دارد.
امام جمعه مهاباد افزود: اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری بدون داشتن فرهنگ مقاومتی قابل دسترسی نیست.
وی گفت: اگر به دنبال خلق حماسه اقتصادی هستیم باید فرهنگ مقاومت داشته باشیم زیرا که سنگ بنای اقتصاد فرهنگ است.
584/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن