تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نزدیک بود یک جنگنده روس با یک هواپیمای ایرفرانس برخورد کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: نزدیک بود یک جنگنده روس با یک هواپیمای ایرفرانس برخورد کند بین الملل > اروپا - واحد مرکزی خبر نوشت:

روزنامه ایزوستیا جمعه گزارش داد یک فروند هواپیمای ایرفرانس و یک هواپیمای جنگنده روس 14 مارس نزدیک بود در ارتفاع چندین هزار متری در آسمان مسکو باهم برخورد کنند و فاجعه بزرگی را رقم بزنند.  یک منبع آگاه در سازمان فدرال هواپیمایی کشوری روسیه به این روزنامه گفت:« ایرباس ای -319 ایرفرانس مسکو به پاریس کمی پس از برخاستن از فرودگاه مسکو از حدود 200 متری بمب افکن توپولوف تی ویو -95 عبور کرد .»
بنابر اعلام این منبع ، هواپیمای نظامی روس به قدری به هواپیمای ایرباس نزدیک شد که مجموعه خدمه صدای ملخ های بمب افکن را که طراحی آن به دوره شوروی باز می گردد ، شنیدند.
ایزوستیا می افزاید خلبان ایرفرانس سپس خطر ناشی از این حادثه را در یادداشتی به سازمان فدرال هواپیمایی کشوری از طریق وزارت امور خارجه فرانسه ، خاطر نشان و این بی دقتی خلبان جنگنده روس را محکوم کرد.
این روزنامه نوشت حداقل فاصله امنیتی بین دو هواپیما در پرواز 1000 فوت ( 305 متر ) است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو ، مدیریت کل کنترل هواپیمایی منطقه مسکو در مقابل عقیده دارد این اوضاع هیچ خطری نداشت.
در زمانی که ای -319 ارتفاع خود را به 8000 متری رساند و بمب افکن ارتفاع خود را کاهش داد این دو هواپیما از نزدیک هم گذشتند.
یک منبع هواپیمایی به ایزوستیا گفت این حادثه به تاخیر دیرهنگام ایرباس که قرار بود ساعت 14 و 50 دقیقه از فرودگاه مسکو برخیزد اما در ساعت 15 و سه دقیقه این پرواز را انجام داد ، ارتباط دارد.
ایگور موئیسنکو مدیر کل کنترل هوایی منطقه مسکو به این روزنامه گفت جزئیات وقایع و مسئولیت ها پس از کارهای کمیسیون تحقیق در خصوص این حادثه مشخص خواهد شد. 4949



جمعه 22 فروردین 1393 - 17:23:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن