تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحادیه اروپا نوکر چشم و گوش بسته صهیونیست‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان حجت الاسلام طالبی:
اتحادیه اروپا نوکر چشم و گوش بسته صهیونیست‌ها است
زنجان - خبرگزاری مهر: امام جمعه قیدار با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا گفت:اتحادیه اروپا نوکر چشم و گوش بسته صهیونیست‌ها است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی طالبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر قیدار، به تحلیل قطعنامه پارلمان اروپا در مورد ایران پرداخته و اظهار داشت:این قطعنامه ثابت کرد که اتحادیه اروپا نوکر چشم گوش بسته صهیونیستها هستند.امام جمعه قیدار گفت:استقلال ما بستگی به رونق اقتصادی دارد وما باید از این مرحله گذر کنیم. امام جمعه قیدار گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یعنی پویایی اقتصاد ورونق کشور وانصراف ار دریافت یارانه خدمت به مردم مستضعف است. حجت الاسلام طالبی به مقام شامخ  مادران شهدای جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: مادران شهدا اسوه والگوی مقاومت وایثار هستند ونقش آنها کمتر از شهادت نیست. وی فضیلتهای خواندن نماز اول وقت را طبق فرموده رسول گرامی اسلام (ص)برطرف شدن گرفتاری‌ها، آسایش ورفاه ونجات از آتش جهنم ووارد شدن به بهشت عنوان کرد وافزود:نماز اول وقت انسان را به مراتب عالی می رساند. همچنین فرماندار خدابنده در سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه گفت: 31 فروردین ولادت حضرت فاطمه(س) وروز زن است که باید ضمن گرامیداشت این روز از تلاشهای مادران وزنان پرتلاش بخصوص همسران ومادران شهدا قدردانی کنیم چرا که خانواده های شهدا بوی شهادت می دهند. باب اله فتحی به فعالیت 8ماهه دولت امید واعتدال اشاره و گفت:در سال جدید وظیفه دولت تلاش برای خارج شدن از رکود است. وی افزود:دولت در حالی کار را تحویل گرفت که رکود، تورم و تحریم و مسائل خارجی بر کشور حاکم بود والان فضای آرام در بین‌الملل حاکم شده است. فتحی افزود: در داخل کشور ما آرامش نسبی،تفاهم بین قوا ایجاد شده و کشور آرامش پیدا کرده است. فرماندار خدابنده افزود:زمانی که دولت دکتر روحانی کار را تحویل گرفت تورم 41درصد بود که در پایان سال 92به 31درصد رسید. فتحی  به مسائل ومشکلات کشور اشاره وگفت:دولت در حال اجرای فاز دوم یارانه ها می باشد که انصراف از دریافت یارانه باعث توسعه به عمران و آبادانی کشور واجرای طرحهای بزرگ عمرانی خواهد شد.


۱۳۹۳/۱/۲۲ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن