تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815259522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صهیونیست‌ها اتحادیه اروپا را وارد مسیری کرده‌اند که بازگشت از آن مشکل است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک کار‌شناس سیاست خارجی:
صهیونیست‌ها اتحادیه اروپا را وارد مسیری کرده‌اند که بازگشت از آن مشکل است
یک کار‌شناس سیاست خارجی گفت: هیچ مجموعه‌ای این اقدام پارلمان اروپا را پیش‌بینی نمی‌کرد، البته این اتفاق نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها در پشت صحنه آن قرار دارند و می‌خواهند به طور غیر مستقیم اتحادیه اروپا را وارد صحنه‌ای کنند که بازگشت از آن مشکل است.


مصیب نعیمی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، درباره تصویب قطعنامه ضد ایرانی توسط پارلمان اروپا گفت: غربی‌ها شگرد طمع‌کارانه‌ای نسبت به کشورهای ثروتمند دارند و می‌خواهند مثل ۵۰ سال پیش ثروت‌های کشورهای منطقه را به غارت ببرند و هم‌اکنون به‌دنبال احیای این سناریو هستند.  
 
وی تصریح کرد: طرح استعماری غربی‌‌ها کهنه، ناشدنی و اهانت بار است و این امر نشان می‌دهد که فهم درستی از واقعیات دنیا، منطقه و ایران ندارند.  
 
نعیمی اظهار داشت: هیچ مجموعه‌ای این اقدام پارلمان اروپا را پیش‌بینی نمی‌کرد، البته این اتفاق نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها در پشت صحنه آن قرار دارند و می‌خواهند به طور غیر مستقیم اتحادیه اروپا را وارد صحنه‌ای کنند که بازگشت از آن مشکل است.  
 
این کار‌شناس سیاست خارجی بیان داشت: این قطع‌نامه هیچ ارزشی ندارد و بیشتر ما را متوجه واقعیت‌هایی می‌کند که در جهان رخ می‌دهد و آن چیزی جز چپاول ملت‌ها نیست.  
 
وی ادامه داد: غربی‌ها می‌خواهند در زد و بندهای سیاسی دست بالا را بگیرند، غافل از اینکه ۳۵ سال تجربه ما باعث شده که از نیات آن‌ها آگاه باشیم به همین خاطر این طرح مرده و ناکام است.  
 
نعیمی تصریح کرد: این قطعنامه به زیان کشورهای اروپایی بوده و برخی کشور‌ها با این نگاه موافق نیستند، چون از این گونه اقدامات ضربه خورده‌اند و هم‌اکنون درصدد جبران خساراتشان هستند اما سردمداران این اتحادیه سعی می‌کنند که تنش‌ها را افزایش دهند.  
 
این کار‌شناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای منافع بوده و مسائل معنوی و اخلاقی جایگاهی ندارد اما به‌ طور حتم ایران این اهانت را با روش‌های منطقی، علمی و اخلاقی پاسخ خواهد داد.  
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن