تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806688727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حامي سرمايه‌گذاراني چون گسترش‌فولاد هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حامي سرمايه‌گذاراني چون گسترش‌فولاد هستيم
بازي گسترش فولاد تبريز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پاياني فصل سيزدهم ليگ برتر، بواسطه حساسيت هاي بالايي که براي تعيين سرنوشت قهرمان ليگ دارد، مهمانان ويژه هايي را شاهد خواهد بود.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز، جمعي از مسئولان و مديران سازمان ليگ به همراه ناظران ويژه فدراسيون فوتبال براي بازديد و فراهم نمودن شرايط بازي گسترش فولاد و فولاد خوزستان در تبريز حضور يافته اند. مهدي تاج، رييس سازمان ليگ، از جمله افراد شاخص اين هيأت است که با حضور در باشگاه گسترش فولاد تبريز، ضمن برگزاري جلساتي با مديران اين مجموعه، به بازديد از امکانات و ورزشگاه اختصاصي اين باشگاه پرداخت. در اين زمينه گفتگويي را با ايشان داشته ايم که در ادامه به آن اشاره مي شود.

آقاي تاج لطفا در ابتدا درخصوص شرايط اين بازي و اينکه خودتان شخصا در تبريز حضور يافته ايد بگوييد، آيا اين حضور نشان از حساسيت و اهميت بالاي اين ديدار براي سازمان دارد؟

اينکه بازي گسترش فولاد و فولاد خوزستان از حساسيت بالايي برخوردار است. شکي نيست منتها سازمان ليگ براي تعيين سرنوشت قهرمان ليگ چهار پيش بيني در نظر گرفته که در شهرهاي تهران، تبريز، اصفهان و خوزستان است. چنين شرايطي در 50 سال گذشته نظير نداشته است که 5 تيم ليگ ما در بازي آخر شانس قهرماني داشته باشند و اين نشان از جذابيت بالاي ليگ است. با اين حال از آنجايي که هماهنگي ها در تهران بواسطه حضور و نزديکي اکثر عوامل، آسان تر است، بنده شخصا تبريز را براي بازديد و ترتيب دادن برنامه ها اتخاب کردم و آقاي بهروان را به اصفهان فرستاديم.

بيشترين احتمال و برنامه ريزي سازمان ليگ بر روي کدام بازي متمرکز شده است؟ و اينکه کاپ اصلي در کدام شهر مستقر است؟

از نظر سازمان ليگ، هر چهار بازي از اهميت و حساسيت بالايي برخوردار است و تمامي برنامه ريزي هاي لازم در اين شهرها صورت پذيرفته که در صورت بروز هر احتمالي، سازمان ليگ آمادگي لازم را جهت پوشش برنامه ها دارد. بازي تهران بواسطه حضور تماشاگران استقلال حساسيت هاي خاص خود را دارد. بازي تبريز چون نتيجه اين بازي در سرنوشت گسترش فولاد در ليگ تاثيري ندارد و اين تيم نه در کورس قهرماني است و نه در خطر صعود، هواداري به حد تهران نخواهد داشت اما مي دانيم که گسترش فولاد بازي جوانمردانه و به مراتب قوي را از خود به نمايش خواهد گذاشت. در مورد کاپ، هر چهار کاپي که در اين شهرها مستقر شده، اصلي هستند و کيفيت يکساني دارند ولي کاپي که به تبريز آورده ايم، همان کاپ اوليه است که آن سه کاپ ديگر از روي اين ساخته شده است.

درخصوص هماهنگي ها و برنامه ريزي هايي که براي بازي تبريز تدارک ديده شده ، کمي توضيح دهيد؟

براي بازي تبريز، گسترش فولاد بعنوان ميزبان تمامي امور مربوطه لازم را همچون هميشه به نحو احسنت به اجرا گذاشته، ما هم همانطور که گفته شد، بهترين کاپ را به همراه 45 مدال به تبريز آورده ايم. براي مراسم قهرماني هم تمامي عوامل لازم را به تبريز آورده ايم و جلساتي خود هم با ارگان ها و سازمان هاي زيربط داشته ايم که بهترين شرايط را براي اين ديدار فراهم کنيم.

آيا اين بازي مهمانان ويژه اي هم خواهد داشت؟

نه. از تهران هيچ مقامي را دعوت نکرده ايم. براي اهداي کاپ، ما استاندار آذربايجان شرقي را در نظر گرفته بوديم که متاسفانه بدليل استراحت بعد از عمل، ايشان نمي توانند حضور داشته باشند.

شرايط تبريز از نظر همکاري و هماهنگي مسئولين براي ميزباني اين بازي به چه شکل بود؟

عالي. مسئولان گسترش فولاد که انصافا محبت کردند و اصلا به شرايط و اهميت اين بازي براي خود توجه نداشتند و بالاترين حد همکاري را با ما داشته اند. هيأت فوتبال و همه مسئولين تبريز واقعا همکاري فوق العاده اي داشته اند. انشاا... اميدواريم براي بازي نيز اين هماهنگي و همکاري بصورت عملي مشاهد شود.

به باشگاه گسترش فولاد اشاره کرديد، درخصوص بازديدي که از امکانات و ورزشگاه اين باشگاه داشته و گفتگوهايي که با مديران اين مجموعه داشته دايد، چه نظري داريد؟

بنده فکر مي کنم که ما يکي از کاملترين و جامع ترين شرايط و امکانات را در گسترش فولاد تبريز داريم. زمين چمن استاندار، زمين چمن تمريني، VIP ، VVIP ، هزينه ميلياردي براي تامين نور و همه امکانات عالي، نظام و ارکان اداري حرفه اي باشگاه، همگي در حد استاندار در اين مجموعه فراهم شده است. حجم سرمايه گذاري گسترش فولاد بعنوان بخش خصوصي در ورزش کشور بي نظير است. ما اميداوريم که سال آينده يک امتياز A آسيا نيز براي اين ورزشگاه کسب کنيم.

سازمان ليگ برنامه اي براي حمايت از تداوم و توسعه فعاليت بخش خصوصي در سال هاي آتي مدنظر دارد؟

برنامه و چشم انداز سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال، حرکت به سمت خصوصي شدن باشگاه ها است و در اين راستا ما بايد از باشگاه هاي خصوصي نهايت کمک را داشته باشيم تا زمينه براي خصوصي شدن باشگاه هاي دولتي ما نيز فراهم شود. نه اينکه سرمايه گذار اين چند باشگاه خصوصي نيز از ادامه فعاليت دلسرد شوند. بايد ببنيم که چه کمک هايي را مي توانيم در اين زمينه داشته باشيم. متاسفانه ما سابقه خوبي در خصوصي سازي نداريم و شرايط بگونه اي بوده که هر کسي هم که آمده، بعد از مدتي رفته، اما اميدواريم شرايط را فراهم کنيم حداقل اين باشگاه که واقعا با عشق و علاقه شخصي چنين حجم سرمايه گذاري در ورزش و فوتبال ما داشته را حفظ کنيم. اميدواريم که بتوانيم کمک کنيم.

آقاي تاج، مهم ترين و اصلي ترين دغدغه گسترش فولاد در اين فصل اهميت دادن به بازي هاي اين تيم از نظر مسايل داوري بود که با توجه به اين سرمايه گذاري، هر امتياز از دست رفته ناحق براي اين تيم ضرر به مجموعه محسوب مي شود. چه تدبيري براي اين امر مي توان انديشيد؟

بحث انتخاب داوران خارج از اراده سازمان ليگ است و عرف فوتبال براي انتخاب داور معيار تعداد تماشاگر مدنظر نيست. ولي به واقع نبايد با اين ديد به تيم هايي همچون گسترش فولاد نگريست که چون از نظر حساسيت تماشاگر و غيره ... در سطح اهميتي چندان بالايي نيستند، توجه کمتري به آنان صورت گيرد. انشاا ... در اين زمينه و ساير شرايط درصدد بهبود شرايط هستيم.

با تشکر از وقتي که در اختيار ما قرار داديد. اگر حرف پاياني داريد، بفرماييد.

بارديگر از مديران مجموعه گسترش فولاد تشکر مي کنم که چنين فضايي را در اختيار جامعه ما قرار داده اند. امروز فرمايش مقام معظم رهبري در حوزه ورزش، واقعا راهگشا است. اينکه ورزش کردن باعث دوري انسان از بدي ها مي شود. به نظر بنده هم، احداث يک باشگاه و ورزشگاه، يعني تخريب يک زندان. بي شک ايجاد فضاي پرنشاط براي جوانان ثواب دارد که گسترش فولاد تبريز در اين زمينه واقعا سنگ تمام گذاشته است. انشاا... خداوند نيز به بانيان اين حرکت کمک خواهد کرد و ما نيز در کنار اين عزيزان هستيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/01/22 13:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن