تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین دوچرخه، مهم ترین نیاز تیم ملی دوچرخه سواری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تامین دوچرخه، مهم ترین نیاز تیم ملی دوچرخه سواری تهران - ایرنا - عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان، مهم ترین نیاز این تیم برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی را تامین دوچرخه بر اساس استاندارهای روز جهان عنوان کرد.


«حسنعلی ورپشتی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مجموعه ورزشی آزادی تهران محل برگزاری اردوها، وضعیت رکابزنان حاضر در اردوهای در حال برگزاری را خوب توصیف کرد و گفت: در روزهای آینده در ارتفاعات صفر جزیره کیش و یا یکی از شهرهای شمالی اردوی دیگری خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در اردوی پیش روی، دو ورزشکار از فهرست دعوت شدگان کم خواهد شد، اظهار داشت: این اردو برای آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل خرداد ماه در قراقستان برگزار می شود و همچنین حضور در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی تشکیل خواهد شد.
دارنده مدال نقره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی سال 2013 آسیا در هندوستان در مورد مدال آوری تیم ملی ایران در این مسابقه ها گفت: وضعیت فعلی رکابزنان ما خوب است اما نیازمند همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای خرید تجهیزات هستیم.
ورپشتی در مورد کاستی های موجود تیم ملی دوچرخه سواری برای حضوری مقتدرانه در رقابت های پیش روی گفت: مشکل اصلی ما دوچرخه است چرا که کمی فرسوده شده اند و برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی نیاز مبرمی به تجهیزات جدید است.
وی هزینه خرید دوچرخه مورد نیاز تیم ملی دوچرخه سواری در بازار آزاد را حدود 60 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: فدراسیون می تواند با گرفتن اسپانسر، این نیاز را به راحتی و با قیمتی ارزان تر تامین کند.
این ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان به برگزاری اردویی در ارمنستان برای آمادگی بیشتر در رقابت های پیش رو اشاره کرد و گفت: البته حضور در این اردو به نظر کمیته ملی المپیک بستگی دارد و در غیر این صورت چند روز قبل از برگزاری مسابقه های قهرمانی آسیا در قزاقستان به این کشور سفر کرده و برنامه تمرینی خود را در آنجا برگزار خواهیم کرد.
«فرزین عرب» دیگر دوچرخه سوار ملی پوش کشورمان نیز اردوی حاضر را دومین اردو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قراقستان و بازی های اینچئون کره جنوبی عنوان کرد و گفت: در حال پیگیری تمرینات بدنسازی و تمرین در روی پیست هستیم و تمرینات سرعت را هم بزودی آغاز می کنیم.
وی، وضعیت تیم ملی دوچرخه سواری را به لحاظ فیزیکی و تمرینی خوب دانست و افزود: امیدواریم با تدابیر فدراسیون دوچرخه سواری بتوانیم حضوری مقتدرانه در رقابت های پیش روی داشته باشیم.
این رکابزن، مهم ترین نیاز دوچرخه سواران را تامین دوچرخه های متناسب با تکنولوژی روز دانست.
وی، برپایی اردو در ارتفاعات صفر جزیره کیش و همچون اردوی برون مرزی در ارمنستان را در ارتقا سطح تمرینات دوچرخه سواران موثر دانست و گفت : این برنامه ها در مدال آوری و عملکرد تیم ملی دوچرخه سواری تاثیرگذار است.
دارنده مدال قهرمانی آسیا در سال 2009، حضور مربی خارجی در تمرینات را موثر دانست و افزود : اطلاعات مربیان خارجی به روز است، مربی تیم ملی هم با دوچرخه سواران خوبی در جهان کار کرده که این خود کمک خوبی است، از سوی دیگر تلاش مربیان داخلی و توان ورزشکاران را هم نمی توان نادیده گرفت.
وی، هدف اصلی را تکرار مدال های چهار سال گذشته عنوان کرد و گفت: هدف اول کسب مدال در مسابقه های آسیایی در قزاقستان است و با تمام قدرت در این رقابت ها حضور خواهیم داشت.
ورزشی (4). ** 1630 ** 1589
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن