تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809812410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 20 هزار سانتریفیوژ در کشور/ دشمن نمی خواست ایران حتی یک سانتریفیوژ داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران میرزایی:
فعالیت 20 هزار سانتریفیوژ در کشور/ دشمن نمی خواست ایران حتی یک سانتریفیوژ داشته باشد
ورامین - خبرگزاری مهر: کارشناس مسائل هسته ای و شاگرد شهید علیمحمدی گفت: در حالی که ما در سال ۸۱ تنها یک سانتریفیوژ داشتیم امروز 20 هزار سانتریفیوژ در کشور فعال است.



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا میرزایی که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخن می گفت با اشاره به مولفه های قدرت اظهار داشت: کارشناسان علوم سیاسی همواره از شش منبع قدرت یاد می کنند که یکی از این منابع زور است که در گذشته به عنوان مهمترین منبع قدرت به حساب آمد. مدیر گروه برق نیروگاه های شرکت توانیر کل کشور افزود: پایه دیگر قدرت، اقتصاد و پول است و در تاریخ جهان زمانی به وجود آمد که کشورهایی که دارای ثروت و اقتصاد بودند توانستند عنصر زور را نیز از طریق اقتصاد به دست آورند و عنصر سوم، عنصر فرهنگ، معنویت، روحیه یا ایدئولوژی است که به عنوان مهمترین منبع قدرت محسوب می شود، این عنصر تمامی ندارد و زوالی در آن وجود نخواهد داشت. وی ادامه داد: مولفه قدرت در گذشته فقط در قدرت نظامی خلاصه می شد اما در دنیای امروز مسأله بسیار پیچیده تر شده و امروز کشورها به مولفه های قدرت در شش نوع توجه می کنند. میرزایی اضافه کرد: یکی دیگر از مولفه های قدرت دسترسی به منابع انرژی است و تمام جنگ ها که در جهان رخ داده است به خاطر دست یابی به انرژی بوده است و امروز ایران دومین دارنده ذخایر نفتی و دومین دارنده منابع گازی جهان، می تواند به عنوان یک قدرت مهم در جهان مطرح باشد. وی با اشاره به اهمیت مرور کوتاهی بر تاریخچه پیشرفت بزرگ ایران در زمینه هسته ای بیان داشت: جوانان، مردم و رهبر ایران دستاوردهای بزرگی داشتند و حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران، کتابی تحت عنوان امنیت ملی و انرِژی هسته تالیف کردند که روند پیشرفت هسته ای کشور را به طور کامل تشریح می کنند. شاگرد شهید علی محمدی عنوان کرد: امروز بیست هزار سانتریفیوژ در کشور فعال است و امروز نه تنها ایران سانتریفیوژ نسل اول که نسل دوم و سوم را نیز به کوری چشم دشمنان می سازد و در حالی که ما در سال ۸۱ تنها یک سانتریفیوژ داشتیم امروز بیست هزار سانتریفیوژ در کشور فعال است. کارشناس مسائل هسته ای تأکید کرد: پایداری و پایمردی مردم، رهبر معظم انقلاب و دولت ایران در مقابله با زورگویی های ابرقدرتهای جهان زمینه ساز دستیابی به این موفقیت بزرگ است و با این پایداری و پایمردی، ایران اسلامی بر فراز رفیع ترین قله های دانش قرار دارد و می تواند به الگویی برای دیگر ملتها تبدیل شود. وی متذکر شد: امروز دشمن  در رسانه های خود مواردی مانند حقوق بشر و … را پیش می کشد و می گوید جمهوری اسلامی از برنامه موشکی خود هم باید دست بردارد اما امروز ایران اسلامی مملو از دانشمندان هسته‌ای است که این نخبگان تعجب همگان را برانگیخته‌اند و شهیدان شهریاری، علی‌محمدی و ... نمونه کوچکی از دانشمندان این مرز و بوم بودند که نظام سلطه تاب دیدن آنان را نداشت. این کارشناس هسته ای عنوان کرد: تلاش دشمن برای براندازی نظام است و تاریخ انقلاب اسلامی گویای تمامی این نقشه ها و طرح هاست و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در صدد هستند تا نظام اسلامی را سرنگون کرده و نظامی منطبق با خواست خود به وجود آورند. میرزایی یادآور شد: در همه مقاطع تاریخی خداوند متعال در کنار ملت ایران بود و به برکت اهل بیت از گردنه های سخت و دشواری عبور کرد و با حضور رهبری آگاه و بصیر تمام توطئه های دشمن نقش بر آب شد.


۱۳۹۳/۱/۲۲ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن