تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814966980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلايلي که ثابت مي‌کند مايکروسافت رو به تغيير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۱۴ب.ظ)
دلايلي که ثابت مي‌کند مايکروسافت رو به تغيير است شرکت مايکروسافت با رهبري مديرعامل جديدش SatyaNadella در حال انجام تغييراتي بزرگ و حرکتي هوشمندانه است.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تغييرات باعث شده است تا خيلي ها به اين مسئله اعتقاد پيدا کنند که مايکروسافت همان شرکت قديمي قبلي نيست بلکه از طرح ها و دستورالعمل هاي جديدي استقبال و البته حمايت مي کند.
در اينجا به بررسي دلايل اصلي مي پردازيم که کاملاً تغيير رويکرد مايکروسافت را به عنوان يک شرکت کاملاً جديد نشان مي‌دهد:

- iPad
چهارسال قبل سوال اصلي خيلي‌ها اين بود که واقعاً چرا مايکروسافت نسخه اي از مايکروسافت آفيس را براي آي‌پدهاي اپل تهيه نمي‌کند؟ ارايه نشدن چنين نسخه اي از سوي مايکروسافت يک فرصت بزرگ از دست رفته محسوب مي شد. در زمان تسلط آي‌پدها بربازار، کاربران اين تبلت‌ها به مرور زمان زياد شد و آنها براي جبران کوتاهي مايکروسافت مجبور به پيدا کردن راه هاي جايگزين نظير صفحات اپل و يا Google Docs که توانايي توليد اسناد سازگار با آفيس را داشته باشند، بودند.
اما در نهايت هفته گذشته بود که مديرعامل جديد مايکروسافت تيم فني خود را براي تهيه اين برنامه آفيس معرفي کرد. نسخه آفيس مايکروسافت براي iPad‌ شامل برنامه هايي مانند Word،Excel، PowerPoint است.
خوب دير رسيدن بهتر از هرگز نرسيدن است...

- ويندوز براي اينترنت اشياء
در يکي از کنفرانس‌هايي که با حضور جمع زيادي از توسعه دهندگان برگزار شد، مايکروسافت از نسخه جديدي از ويندوز خود پرده برداري کرد. ويندوز براي اينترنت اشياء، ابتکار بزرگ مايکروسافت است که شرکت ها و کارخانجات بزرگ صنعتي بي صبرانه منتظر آن هستند. هم اکنون نسخه اي آزمايشي از اين ويندوز بر روي تراشه‌هاي اينتل مورد استفاده قرار گرفته است.
به گفته‌ي مديرعامل مايکروسافت اين ويندوز منبع باز با کليه‌ي سيستم عامل ها سازگاري دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن