تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820965042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال آینده با برنامه‌ریزی بهتری در لیگ برتر بسکتبال حضور خواهیم یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین اسلامی در گفتگو با مهر:
سال آینده با برنامه‌ریزی بهتری در لیگ برتر بسکتبال حضور خواهیم یافت
قزوین - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین گفت: تیم مهرام امروز بهتر از هفت الماس بازی کرد و شایسته پیروزی در این دیدار بود.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا اسلامی پس از شکست مقابل تیم مهرام تهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و  مهرام امروز با مهره های قدرتمندی که داشت بهتر از ما کار کرد و توانست با شایستگی تمام تیم ما را شکت دهد. وی افزود: در ترکیب تیم مهرام بازیکنان قدرتمندی مثل حامد حدادی که افتخار آسیاست حضور دارند و این تیم از سابقه‌ای بالغ بر 10 سال در لیگ برتر بسکتبال بهره می‌برد و در مقابل تیم ما بسیار جوان با بازیکنانی مستعد است که تجربه کمی دارند، لذا طبیعی است که مهرام بهتر از ما بازی کند و بتواند ما را مغلوب کند. سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین تصریح کرد: لیگ برتر امسال فرصت خوبی بود تا ما، مدیران و تمام دست اندرکاران تیم هفت الماس قزوین بتوانیم ارزیابی مناسبی از عملکرد خود در مسابقاتی با این سطح از کیفیت داشته باشیم. اسلامی با بیان این که تیم هفت الماس امسال عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت یادآورشد: هر تیم قدرتمندی که امسال با هفت الماس بازی کرد به این نتیجه رسید که ما تیم جوان و خوبی هستیم. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا شما سال آینده هم در تیم هفت الماس قزوین به عنوان سرمربی باقی می‌مانید افزود: اگر دکتر صفری هم چنان به عنوان رئیس هیئت بسکتبال قزوین باشند من هم سال آینده در هفت الماس خواهم ماند اما اگر ایشان از بسکتبال قزوین برود اوضاع متفاوت می شود. سرمربی تیم هفت الماس قزوین در خصوص این که از چه زمانی استارت فصل آینده را خواهید زد گفت: ما از همین امروز برای سال آینده برنامه ریزی کرده ایم و آن را به دکتر صفری داده ایم و بر اساس این برنامه هر ماه 10 روز اردوی امادگی برپا خواهیم کرد و آماده حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال خواهیم شد. اسلامی در رابطه با قرعه تیم ملی بسکتبال در جام جهانی افزود: از یک نگاه این قرعه برای تیم ملی بسکتبال بسیار سخت است؛ اما از یک زاویه دیگر هم این قرعه فرصتی که تیم ملی با استفاده از این قرعه می تواند با تیم های بزرگ جهان بازی کند و تجربه ی زیادی از این دیدارها کسب کند. وی در پایان صحبت های خود نیز در خصوص حضورش در تیم ملی جوانان بسکتبال به عنوان مربی یا سرمربی گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست و باید منتظر باشم تا آقای مشحون از آمریکا برگردد و در این خصوص تصمیم گیری کند. تیم هفت الماس قزوین در مرجله دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه 73 بر 46 مغلوب تیم مهرام تهران شد و از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بازماند.


۱۳۹۳/۱/۲۲ - ۱۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن