تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم ملوان : برابر تیم فجر سپاسی صادقانه بازی می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم ملوان : برابر تیم فجر سپاسی صادقانه بازی می کنیم شیراز – ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به رغم اینکه هفت بازیکن خود را همراه نداریم اما برابر تیم فجر شهید سپاسی صادقانه بازی می کنیم.


به گزارش ایرنا، دراگ اکوویچ پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر فجرسپاسی ادامه داد: حریف را بخوبی می شناسم و برای پیروزی در این دیدار برنامه داریم.
وی ادامه داد: در چند هفته گذشته مشکلات زیادی از جمله چند مصدوم و محروم داشتیم، به همین سبب نتوانستیم نتیجه دلخواه کسب کنیم ضمن اینکه برای بازی با فجر آماده سازی سنگینی انجام دادیم.
اسکوویچ در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در خصوص اینکه لیگ سیزدهم را چگونه ارزیایی می کند، اظهار داشت: لیگ ایران از نظر فنی یکی از بهترین لیگ های آسیاست اما از نظر سخت افزاری و امکانات حرفه ای ضعف های زیادی وجود دارد که باید به سرعت حل شود تا لیگ ایران به پویایی برسد.
وی در مورد اینکه چه تصمیمی برای ادامه مربیگری در ایران دارید؟، گفت: هنوز در این باره تصمیم نگرفته ام و حرف هایی که گفته می شود، صحت ندارد.
دیدار تیم های فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز و ملوان انزلی در آخرین هفته از لیگ سیزدهم فوتبال برتر ایران روزجمعه (فردا ) در ساعت 19 در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود.
تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با 26امتیاز در رده 14 جدول جای دارد و در صورت عدم کسب پیروزی، خطر سقوط به شدت این تیم راتهدید می کند.
تیم ملوان انزلی هم با 44 امتیاز در رده ششم جدول جای دارد و شانسی هم بر ای کسب سهمیه آسیایی ندارد.ک/3
7368/ 667 ** شبس 1551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن