تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799452488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیمی آماده و مدعی را به مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور می‌بریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم رفیعی در گفتگو با مهر:
تیمی آماده و مدعی را به مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور می‌بریم
قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم گفت: بعد از موفقیتی که در مرحله مقدماتی فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور کسب کردیم، اکنون برای موفقیت در مرحله نهایی تلاش می‌کنیم.



موسی رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم جوانان اتحاد شادقلی قم در آستانه مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال جوانان قهرمانی کشور آغاز شده و تلاش می کنیم تیمی آماده‌تر از مرحله مقدماتی به مصاف حریفان برود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم ادامه داد: مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در مناطق هشت‌ گانه کشور برگزار شد و در هر منطقه نیز 5 تیم حضور داشتند که بازی‌ها به صورت مجتمع و به میزبانی یکی از تیم‌ها به شکل دوره‌ای به انجام رسید تا تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی مشخص شوند.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه ششم مرحله مقدماتی این مسابقات بود که برای کسب جواز صعود به مرحله بعد، اسفندماه گذشته میزبان پنج تیم مدعی دیگر بود که در چهار بازی حساس با حریفان خود به رقابت پرداخت. رفیعی با بیان اینکه دیدارهای مرحله گروهی به شکل دوره‌ای برگزار شد خاطر نشان کرد: تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم در این گروه با رقبای مطرحی همچون صبای تهران، آبی پوشان مرکزی، پارسیان البرز هم‌گروه بود که به عنوان تیم دوم جواز صعود را به دست آورد.

وی افزود: در پایان دیدارهای مرحله گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله دوم نیز تیم‌های صعودکننده در چهار گروه چهار تیمی مسابقات را ادامه می‌دهند و تیم‌های اول و دوم هر گروه که جمعا 8 تیم می‌شوند، در مرحله سوم مسابقات لیگ منطقه ای فوتبال جوانان کشور مسابقه می دهند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم تصریح کرد: کارهای ارزشمندی در زمینه رشد فوتبال از رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم که یکی از این اقدامات تشکیل تیم رده سنی جوانان است که بازیکنان مستعدی در آن حضور دارند و همگی از استعدادهای آینده فوتبال قم به شمار می روند.

وی در ادامه با تقدیر از بازیکنان جوان و مستعد تیمش به خاطر درخشش در مرحله گروهی، افزود: تمرینات این تیم زیر نظر کادر فنی به صورت منظم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود تا شاهد درخشش تیم در مصاف با حریفان قدرتمند حاضر در مرحله دوم باشیم.

رفیعی در پایان یاد آور شد: تیم جوانان ما مرحله دوم فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بازی بسیار حساسی برابر رقبا در پیش دارد که امیدوارم همچون مرحله مقدماتی بتوانیم با ارائه بازی‌های خوب و نتایج قابل قبول از اعتبار فوتبال قم دفاع کرده و به مراحل بالاتر برویم.
 


۱۳۹۳/۱/۲۱ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن