تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821005170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 7 درصدی سرقت در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ارومیه/
کاهش 7 درصدی سرقت در آذربایجان غربی
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ایام تعطیلات نوروز سرقت در آذربایجان غربی از کاهش هفت درصدی برخوردار است.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ خسرو گل محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: پیشگیری بهترین و مناسب‌ترین راهکار در کاهش وقوع جرایم است و به واسطه پیشگیری می‌توان بسیاری از جرایم را قبل از وقوع شناسایی کرده و از تحقق آن‌ها جلوگیری و در بحث کاهش هزینه‌ها نیز به موفقیت دست یابیم.

وی یادآور شد: با برنامه‌هایی که برای ایام تعطیلات نوروزی پیش‌بینی شده بود شاهد کاهش جرایمی همچون سرقت بودیم و در این خصوص شاهد کاهش هفت درصدی سرقت در آذربایجان غربی بوده که نشانگر عملکرد موفق انتظامی استان در بحث جلوگیری و و پیشگیری از سرقت است.

گل محمدی ابراز داشت: حفظ امنیت یکی از خواسته‌های اولیه و به حق مردم از مسئولان بوده که اجرای این خواسته وظیفه واجب و مهمی است که بر دوش پلیس قرار گرفته و پلیس مصمم است در راستای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت شالوده و اساس توسعه پایدار در ابعاد مختلف محسوب می‌شود کارکنان انتظامی بایستی با قدرت موجب دلگرمی آحاد مردم و ترس در دل هنجارشکنان و مخلین امنیت شوند و به گونه‌ای عمل کنند که عملکردشان موجب رضایت خداوند، مردم و مسئولان باشد.

گل محمدی تصریح کرد: باید با تعامل گسترده با مردم و آموزش همگانی آحاد جامعه راه را برای انجام اعمال مجرمانه خلافکاران بسته و با مشارکت فراگیر مردم ولایتمدار استان طرح‌های کنترلی با دقت هر چه بیشتر اجرا شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی متذکر شد: احتیاط و رعایت موارد ایمنی در بحث کاهش وقوع سرقت باید عموم جامعه نسبت به خطاهای سارق پسند که نقش مهمی در ترغیب سارقان برای انجام اعمال مجرمانه را دارند آگاهی یافته و زمینه وقوع سرقت و سهولت در سرقت را کاهش دهند و مجرمان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام/م

منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن