تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس:زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم در دستور کار دولت تدبیر و امید است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار فارس:زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم در دستور کار دولت تدبیر و امید است شیراز-ایرنا- استاندار فارس گفت:زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم و دور افتاده استانهای مختلف از جمله فارس در دستور کار دولت تدبیر و امید است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی که روز پنج شنبه به شهرستان زرین دشت سفر کرده است پس از ادای احترام به مقام شهدای گمنام مدفون در گلزار شهدای حاجی آباد و مرکز این شهرستان در جمع مردم شهر دبیران حضور یافت و از نزدیک مشکلات و درخواست های آنها را بررسی کرد.
وی در جمع مردم شهرستان دبیران گفت:تلاش و هدف دولت تدبیر و امید این است که بهترین خدمات را به مردم محروم مناطق مختلف استان از جمله مناطق محروم و دور افتاده عرضه کند.
این مقام مسوول با اشاره به مشکلات و درخواست های مطرح شده در ابتدای این دیدار تصریح کرد:مشکلات مردم کم نیست،که از جمله آنها می توان به مشکلات ناشی از تحریم ها اشاره کرد.
استاندار فارس خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری درسالهای گذشته بر ضرورت در پیش گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی همواره تاکید داشتند اما بسیاری از مسوولان همت لازم برای عملیاتی کردن اصول این سیاست را نداشتند همچنان که در هفت ،هشت سال گذشته بسیاری از سرمایه های کشور هدر رفت و مشخص نشد 800 میلیارد دلار درامد نفت چگونه هزینه شد.
وی ادامه داد:اگر تنها یک میلیارد دلار درامد نفتی به شهرستان داراب و زرین دشت اختصاص پیدا می کرد حدود 90 درصد مشکلات حل می شد.
احمدی با اشاره به توزیع سبد کالا دولت و استقبال مردم از دولت تدبیردولت یازدهم در راستای حمایت از مردم و بخش تولید اضافه کرد:استقبال مردم گویای تبعات سیاستها و اقدامات سالهای گذشته بود که این گونه مشخص شد که در هشت سال گذشته چه بر سر مردم آورده بودند که اینگونه به استقبال سبد کالا آمده اند.
استاندار فارس با اشاره به سخنان اخیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در همایش اخیر استانداران سراسر کشور گفت:در سالهای گذشته سالانه فقط 75 هزار شغل در سطح کشور ایجاد شده بود ولی اعلام می کردند که دومیلیون شغل ایجاد کرده اند که این مشکلات به دلیل سوء مدیریت ،عدم نظارت و توجه نکردن شایسته به حل مشکلات مردم را شاهد بودیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد:همه مسوولان استان در جهت حل مشکلات مردم حرکت کنند و غبار محرومیت باید از چهره استان از جمله شهر دبیران زدوده شود.
احمدی در ادامه از برنامه های مدیریت استان در زمینه نوسازی شبکه آب شهری ،گازرسانی،ایجاد ناحیه صنعتی ویژه شهردبیران سخن گفت واظهار داشت:تصمیمات لازم در این رابطه در جلسه شورای اداری زرین دشت که امروز برگزار می شود اتخاذ خواهد شد.
در ابتدای این دیدار امام جمعه ،نمایندگان داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ،رییس شورای شهر دبیران به طرح مشکلات و درخواست مردم منطقه پرداختند.ک/2
2026/7374/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن