تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات غیر نفتی استان مرکزی 91 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صادرات غیر نفتی استان مرکزی 91 درصد افزایش یافت اراک- ایرنا- مدیر کل گمرکات استان مرکزی گفت: صادرات غیر نفتی این استان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل 91 درصد افزایش یافته است.


ˈ مهدی میراشرفی ˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 839 هزار و 733 تن انواع کالاهای غیر نفتی سال گذشته از گمرکات استان مرکزی به خارج از کشور صادر شده است.
وی ادامه داد: ارزش صادرات غیر نفتی استان مرکزی در این مدت 782 میلیون و 815 هزار و 60 دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل گمرکات استان مرکزی بیان کرد: این کالاها به مقصد 40 کشور از جمله آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان، اوکراین، ایتالیا، چین، رومانی، سوئد، عمان، لبنان، مجارستان، مصر، قطر و هند صادر شده است.
میر اشرقی اضافه کرد: انواع گل آپارتمانی، ماهیان زنده زینتی، گاز سی فورکات، دکل انتقال نیرو، شمش روی، انواع شیشه و آینه، سیلندر خالی، کیسه فریزر، شمش آلومینیوم، انواع محصولات شیمیایی و کاشی و سرامیک از عمده ترین کالاهای صادراتی این استان بوده است .
وی بیان کرد: سال گذشته 62 هزار و 731 تن انواع کالا به ارزش 165 میلیون و 527 هزار و 658 دلار از کشورهای اتریش، آذربایجان، اوکراین، ترکیه، اسپانیا، دانمارک، یونان، مالزی و فرانسه به استان مرکزی وارد شده است.
مدیر کل گمرکات استان مرکزی خاطر نشان کرد: 70 هزار و 393 تن کالا نیز به صورت ترانزیت در این مدت به کشورهای دیگر ارسال شده که ارزش آن 147 میلیون و 567 هزار و 572 دلار بوده است.
میر اشرفی یادآور شد: سال گذشته 206 پرونده قاچاق به ارزش 114 میلیارد و 359 میلیون و 935 هزار ریال تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 25 درصد کاهش داشته است.
وی بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده در این مدت را شامل پوشاک، موتورسیکلت، تجهیزات دریافت از ماهواره، انواع لوازم یدکی خودرو، قطعات رایانه، انواع لوازم برقی خانگی، پارچه و سیگار عنوان کرد.ک/3
716/556
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن