تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقط رئال مي‌تواند حريف بايرن شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فقط رئال مي‌تواند حريف بايرن شود
مهاجم پيشين باواريايي‌ها گفت تنها کهکشاني‌ها مي‌توانند سد راه تيم قديمي او براي فتح مجدد ليگ قهرمانان اروپا شوند.

جيواني البر اطمينان دارد که منچستريونايتد امشب (چهارشنبه) نمي‌تواند بايرن مونيخ را در آليانتس آره‌نا شکست دهد و راهي مرحله نيمه نهايي شود، چون اين کار از عهده هيچ تيمي برنمي‌آيد جز سفيدپوشان پايتخت اسپانيا.

به نقل از تسنيم، البر با اشاره به بازي امشب منچستريونايتد و رئال مادريد در دور برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا که در آن شياطين سرخ بايد بازي را برده يا تساوي با 2 گل زده کسب کنند، اظهار داشت: بايرن مونيخ امسال از سال گذشته قوي‌تر است. بايد منتظر بازي بمانيم اما اگر از من بپرسيد مي‌گويم تنها يک تيم در ليگ قهرمانان اروپا هست که مي‌تواند بايرن مونيخ را شکست دهد و آن تيم رئال مادريد است.

البر افزود: بايرن مونيخ از ابتداي بازي برابر منچستريونايتد شروع به حمله مي‌کند و آنقدر به اين کار ادامه مي‌دهد که فرصت نفس کشيدن را از منچستري‌ها مي‌گيرد هرچند بايد مواظب ضدحملات اين تيم هم باشد. به نظر من بايرن مونيخ در اين بازي به همان شيوه‌اي حمله مي‌کند که در بازي چهارشنبه هفته گذشته حمله مي‌کرد اما اين بار موقعيت‌هاي فراواني به دست خواهد آورد. من از اين بابت مطمئنم.

مهاجم پيشين باواريايي‌ها تصريح کرد: به نظر من بايرن مونيخ با وجود ماريو ماندزوکيچ در خط حمله‌اش بسيار قوي‌تر است. من اين بازيکن را دوست دارم، چون از هيچ گل مي‌سازد. آرين روبن و فرانک ريبري هم 2 بال تراز اول هستند که هميشه آماده نبرد هستند. يک گل زودهنگام مي‌تواند کار بايرن مونيخ را بسيار آسان کند، چون در آن صورت دفاع منچستريونايتد براي شرکت در حملات باز مي‌شود و بايرن مي‌تواند بازي هميشگي‌اش را انجام دهد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/20 17:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن