تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815382198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقانلو : نبايد فقط کره‌ را حريف خودمان بدانيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مقانلو : نبايد فقط کره‌ را حريف خودمان بدانيم
سرمربي تيم ملي‌تکواندو گفت: براي رقابت‌هاي قهرماني آسيا تمام کشورها در حال تلاش هستند و تنها کره‌اي‌ها حريف ما نيستند که تمام تمرکزمان را روي آنها معطوف کنيم.

بيژن مقانلو که تا چندي ديگر بايد تيم ملي تکواندوي کشورمان را در رقابت‌هاي قهرماني آسيا که به ميزباني ازبکستان برگزار مي‌شود، هدايت کند در مورد اين رقابت‌ها در گفت‌وگو با تسنيم اظهار داشت: سال گذشته اين رقابت‌ها به ميزباني ويتنام برگزار شد و تيم ايران به مقام نايب قهرماني رسيد. تمام تلاش‌مان اين است که بهترين نتيجه را در اين ميدان به دست بياوريم اما بايد بدانيم که تنها کره‌اي‌ها نيستند که در اين مسابقات بايد با آنها روبرو شويم و کشورهاي ديگر هم مشغول تلاش هستند.

وي ادامه داد: در چند سال گذشته بسياري از کشورها در اين رشته پيشرفت‌هاي چشمگيري کرده‌اند و در مسابقات مختلف مي‌بينيم که مدال‌ها به خوبي تقسيم مي‌شود. در اين شرايط اصلا درست نيست که تنها کره‌اي‌ها را حريف خودمان بدانيم و روي تيم‌هاي ديگر تمرکزي نداشته باشيم. اگر به موفقيت در بازي‌هاي آسيايي اينچئون و رقابت‌هاي قهرماني آسيا فکر مي‌کنيم بايد تمام تلاش‌مان را بکنيم و هيچ تيمي را در اين ميان دست‌کم نگيريم.

سرمربي تيم‌ملي تکواندو در مورد برگزاري رقابت‌هاي انتخابي اين تيم نيز عنوان کرد: در حال حاضر در تيم ملي 2 دسته بازيکن داريم. يک دسته آنهايي هستند که در رنکينگ فدراسيون جهاني قرار دارند و براي رقابت‌هاي جهاني مستقيماً دعوت مي‌شوند و يک دسته ديگر هم نفراتي هستند که به اردوهاي تيم در مراحل مختلف دعوت شده‌اند. برنامه اين است که براي مسابقات قهرماني‌آسيا و مسابقات اين‌چنيني ميان اين 2 گروه مسابقات انتخابي را برگزار کنيم و بهترين‌ها را راهي مسابقات سازيم.

مقانلو خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمرينات آماده‌سازي به خوبي پيش مي‌رود و مشکلي از اين بابت نداريم و اميدوارم بتوانيم در زمان باقي مانده تا رقابت‌هاي ازبکستان و بازي‌هاي آسيايي تيم را به اوج آمادگي برسانيم تا به اميد خدا در اين ميادين ورزش ايران را سربلند سازيم و از شأن تکواندوي کشورمان دفاع کنيم.

تيم ايران در 2 دوره گذشته رقابت‌هاي قهرماني آسيا يک عنوان قهرماني و يک عنوان نايب‌ قهرماني کسب کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/17 10:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن