تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری بوشهر سال گذشته معنای واقعی مدیریت جهادی را نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر آزاد شهرکی مطرح کرد:
شهرداری بوشهر سال گذشته معنای واقعی مدیریت جهادی را نشان داد
بوشهر-خبرگزاری مهر:شهردار بوشهر گفت: شهرداری سال گذشته معنای واقعی مدیریت جهادی را نشان داده و در سال جدید نیز این روند ادامه خواهد داشت.



به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزاد شهرکی بعد از ظهر چهارشنبه  در جلسه شورای شهر بوشهر اظهار داشت: اگر در خدمت کردن به مردم شهر توفیقی حاصل شد با حمایت شورای شهر بوده که امید دارم در سال جدید بریا سرعت بخشیدن به کارها بعضی از پیشنهاداتی که هنوز در دست بررسی است به سرانجام برسد. وی با بیان اینکه امسال در راستای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی شهرداری بسیار موفق عمل کرده افزود: اگر در پایان سال کارهایی را شروع کرده ایم فقط به این دلیل بوده که آخر سال درآمدمان بالاتر بوده است. آزاد شهرکی ادامه داد: اجرای پروژه های عمرانی هزینه داشته و بدون پول این پروژه ها می خوابید اما به محض اینکه پولی به دستمان رسید این پروژه ها را استارت زده و تحویل دادیم. وی اضافه کرد: بهر برداران واقعی امکانات شهر، مردم بوشهرند و بهانه شروع این اقدامات مهمانان نوروزی بود . شهردار بوشهر خاطر نشان کرد: شهرداری پیش از سال جدید معنای واقعی مدیریت جهادی را نشان داده و در سال جدید نیز این روند ادامه خواهد داشت. اعضای شورا خواهان ایجاد تحولات عظیم عمرانی و خدمات شهری رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر  نیز خطاب به شهردار گفت: شهر بوشهر پتانسیل بالایی برای یک شهر با ظرفیت های زیرساختی مناسب داشته و این 6 ماه فرصت مناسبی بود تا شهردار چالش ها و قوت ها را به صورت ملموس بررسی کند. علیرضا آماره افزود: اعضای شورا خواهان ایجاد تحولات عظیم عمرانی و خدمات شهری در بوشهر بوده و این مهم در اهتمام اعضا برای بودجه بسیار چشمگیر بود. عضو شورای شهر تصریح کرد: قبل از سال جدید متوجه شدیم با کوچکترین اقدام در شهر شور و نشاط به این شهر آمده و خواستار این هستم که این موضوع به تمام شهر بسط داده شود. وی با بیان اینکه باید از وضعیت موجود استفاده بهینه شود تصریح کرد: زیر ساخت های رها شده زیادی در شهر داشته ایم که باید از این امکانات نگهداری شده و رضایتمندی حداقل نسبی مردم را به دست بیاوریم. آماره ادامه داد: خیابان های ما از لحاظ پوشش فضای سبز وضعیت نابسامانی داشته و در کنار این موضوع امکانات فرهنگی ورزشی برای محله ها و بانوان در دستور کار قرار بگیرد.        




۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن