تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816180230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدال ماهان تندیس قم با زاگرس خوزستان در آغاز لیگ برتر فوتسال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در دیداری از گروه دوم انجام می‌شود/
جدال ماهان تندیس قم با زاگرس خوزستان در آغاز لیگ برتر فوتسال
قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در اولین گام از فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید باشگاه های کشور برابر زاگرس خوزستان صف آرایی می‌کند.



به گزارش خبرنگار مهر، بعد از اینکه قرعه کشی بازی های فصل جدید لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با حضور سرپرستان تیم های حاضر در این دوره در حالی صورت گرفت و حریفان تیم فوتسال امید ماهان تندیس مشخص شدند این تیم باید در اولین بازی خود به مصاف تیم میزبان دیدارهای مرحله اول یعنی زاگرس خوزستان برود. تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای حضور موفق در این دوره از بازی های نفراتی که هم اکنون چهره های شاخص فوتسال قم محسوب می شوند را در ترکیب خود دارد و برای تکرار موفقیت های فوتسال قم در دوره های قبلی این جام باید در گام نخست تیم زاگرس خوزستان را از سر راه بردارد. این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه این تیم در گروه دوم مرحله مقدماتی جای گرفته است و بعد از یک دوره قهرمانی و دو نایب قهرمانی دیگر نمایندگان قم در این رقابت ها قصد دارد عملکرد خوبی در هفتمین دوره این بازی ها داشته باشد. با مشخص شدن زمان آغاز بازی های این فصل لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور، بازی‌های دور رفت در هر دو گروه مقدماتی از امروز چهارشنبه بیستم فروردین ماه تا چهارشنبه بیست و هفتم این ماه با رقابت تیم‌های شرکت کننده به شکل دوره‌ای به انجام خواهد رسید. میزبان بازی‌های گروه نخست شهرستان مشکین شهر معرفی شده است و بازی‌های گروه دوم نیز به صورت همزمان به میزبانی شهر اهواز برگزار خواهد شد و هر تیم در 6 مسابقه این مرحله با حریفان خود رقابت خواهد کرد در حالی که ماهان تندیس قم امشب باید در اولین بازی خود به مصاف تیم میزبان یعنی زاگرس خوزستان برود. دیدارهای مرحله رفت در حالی از امروز در اهواز به انجام می رسد که بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بازی های دور برگشت بعد از ماه مبارک رمضان به انجام می رسد و طی آن شهرستان رشت میزبان دیدارهای گروه نخست خواهد بود و شهر مشهد از تیم های حاضر در گروه دوم پذیرایی می‌کند. امسال در گروه اول مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی و حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان با یکدیگر مسابقه می دهند. در نهایت اینکه بر اساس برنامه کمیته فوتسال، بازی های گروه دوم رقابت‌ها نیز با حضور تیم های فوتسال ماهان تندیس قم، مشهدالرضا خراسان رضوی، راه ساری، میلاد تنکابن، فرش آراء مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان به انجام خواهد رسید.  


۱۳۹۳/۱/۲۰ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن