تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815409715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایای عیدانه به دانش آموزان دبستان حاجیه مرضیه امیری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به همت خیر مدرسه ساز رودانی هدایای عیدانه به دانش آموزان دبستان حاجیه مرضیه امیری رسید خبرگزاری پانا: در آستانه شروع سال جدید، علی امیری خیر مدرسه ساز رودانی با همراهی مدیرآموزش و پرورش رودان و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان با دانش آموزان دبستان حاجیه مرضیه امیری دیدار کردند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ فروردين ساعت 10:30



  به گزارش خبرگزاری پانا، با آغاز سال 1393 علی امیری خیر مدرسه ساز رودانی، مدیر آموزش و پرورش رودان، بخشدار بیکاره، شورای اسلامی شهر رودان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی با دانش آموزان دبستان حاجیه مرضیه امیری واقع در روستای برنطین دیدار کردند.
 
موسی خادمی مدیر آموزش و پرورش رودان در جمع دانش آموزان دبستان حاجیه مرضیه امیری با تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: دانش آموزان سرمایه های واقعی برای حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و همچنین پیشبرد اهداف عالی انقلاب هستند که با کسب علم و دانش می توانند سرنوشت کشور را بدست بگیرند و هیچ گاه نگذارند کشور نیازمند و متکی به سایر کشورهای استکباری شود.
 
وی با تاکید بر تلاش مضاعف دانش آموزان به منظور نیل به اهداف علمی بالاتر و حضور در دانشگاه های مطرح کشور خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: قدر فرصت ها را بدانید و برای رسیدن به آینده ای پر نشاط، هیچ گاه از یاد خدا و علم اندوزی غافل نشوید زیرا راه سعادت و خوشبختی بشر در اطاعت و بندگی پروردگار و نیز کسب علم و دانش است.
 
در این دیدار علی امیری خیر مدرسه ساز رودانی هدایای عیدانه را به 13 دانش آموزان دبستان حاجیه مرضیه امیری تقدیم کرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن