تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809780789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک روز جذاب و با نشاط مهر ۹۳ در برخی مدارس ابتدایی اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش گفت : یک روز جذاب و با نشاط مهر ۹۳ در برخی مدارس ابتدایی اجرا می‌شود خبرگزاری پانا:رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به گنجاندن مفاهیم اقتصادی در محتوای کتب درسی همچون کار و فناوری گفت:‌ تا هفته معلم یعنی اردیبهشت ماه منشور فعالیت‌های اقتصادی در آموزش و پرورش رونمایی می‌شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ فروردين ساعت 09:09



به گزارش خبرنگار پانا: مهدی علی اکبرزاده در ارتباط با اولویت های اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در سال 93 اظهار داشت: اداره کل فرهنگی و هنری برنامه‌های مختلفی را برای سال 93 در نظر گرفته است که توسعه فعالیت‌ اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی از اهم اولویت‌های سال 93 است.
وی افزود:‌ بیش از 300 اردوگاه دانش آموزی و 1200 کانون فرهنگی و تربیتی دارای قابلیت‌هایی است که می‌توان از این قابلیت‌ها برای آموزشهای مختلف از جمله مهارت های زندگی و فعالیت‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان استفاده کرد.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در تابستان امسال برنامه« هر دانش آموز یک مهارت» را اجرا خواهیم کرد،‌گفت:‌ با استفاده از ظرفیت اردوگاه‌ها و کانون‌‌های فرهنگی و تربیتی تلاش می‌کنیم تا در فراغت تابستانی طی هماهنگی با مدارس و استفاده از مربیان متخصص هر دانش‌آموز را با یک مهارت آشنا کنیم.
علی اکبر زاده ادامه داد: برنامه های تربیتی متعددی در طول سال تحصیلی و در ایام تابستان در اردوگاه‌ها دایر هستند و برنامه ریزی ما در سال 93 در راستای ساماندهی بهینه اردوگاه‌هاست و اینکه برنامه های متعدد و متنوع تری را متناسب با نیازهای روز به دانش‌آموزان ارائه کنیم.
وی اضافه کرد:‌در تلاش هستیم تا ساعات بیشتری از فعالیت اردوگاه‌ها را به حضور دانش‌آموزان اختصاص دهیم و در فراغت تابستانی به صورت تمام وقت از ظرفیت اردوگاه‌ها استفاده کنیم.
مدیر کل  فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه « یک روز بدون کیف و کتاب » بعد دیگری از فعالیت ما در سال تحصیلی 94-93 است، گفت:‌قرار است تا از مهر 93 یک روز بدون کیف و کتاب (روزهای پنجشنبه) به عنوان یک روز پر نشاط و جذاب در برخی از مدارس ابتدایی به صورت آزمایشی و بصورت داوطلبانه اجرا شود  که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون‌های فرهنگی و تربیتی این روز طراحی شده و تلاش می‌کنیم تا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت بازی برای کودکان آنها را با اسباب بازیها و بازی‌های بومی و فعالیتها و سرگرمی های مختلف نیز آشنا کنیم.
علی اکبرزاده اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تقویت رویکرد تربیتی در برنامه‌های آموزشی و ورود برنامه‌های تربیتی به کتاب‌های درسی در سال 93 پیگیری می‌شود به گونه‌ای که کارشناسان فرهنگی و هنری با کارشناسان تالیف کتاب‌های درسی همکاری داشته باشند.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش افزود:‌ افزایش سرانه کتاب و مطالعه در مدارس و تجهیز کتابخانه‌های مدارس نیز از اولویت‌های سال جدید است. باید توجه داشت که پشتوانه یک نوشتار و انشای قوی یا پشتوانه یک مناظره و گفت‌وگوی علمی داشتن اطلاعات خوب از طریق مطالعه است.
علی اکبر زاده درخصوص برگزاری گفت‌وگو و کرسی‌های آزاد اندیشی در مدارس گفت:‌کرسی‌های آزاد اندیشی دانش‌آموزی در فعالیت‌های فوق برنامه اجرا می‌شود و در قالب اردوهای دانش‌آموزی نیز روش مناظره و گفت‌وگو را به دانش آموزان آموزش می‌دهیم.
وی با اشاره به پرسش مهر رئیس جمهور اظهار داشت: پرسش مهر هر سال در روز اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس از سوی رئیس جمهور طرح می‌شود و کنگره کشوری آن تابستان اجرا خواهد شد در این کنگره از دانش‌آموزان منتخب پرسش مهر که به سوالات رئیس  جمهور پاسخ داده‌اند دعوت به عمل می آید و از آنان تقدیر خواهد شد.
مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:‌جشنواره‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان در مرداد امسال در رشته‌های: ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه ، رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن