تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: ديدار ما مقابل سپاهان دوستانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قنبرزاده: ديدار ما مقابل سپاهان دوستانه است
مديرعامل باشگاه نفت، گفت:‌ ديدار ما مقابل سپاهان براي ما يک بازي دوستانه است و ليگ را فراموش کرده‌ايم.

منصور قنبرزاده در خصوص شرايط تيم فوتبال نفت اظهار داشت: کار خود را دنبال مي‌کنيم و خود را براي ديدار مقابل سپاهان آماده مي‌کنيم که بتوانيم بهترين عملکرد را در اين ديدار داشته باشيم.

به نقل از فارس، وي در مورد مسائلي که پس از ديدار با گسترش فولاد به وجود آمده يادآور شد: ما ديگر کاري به ديدار گسترش فولاد نداريم در واقع ليگ را فراموش کرديم و به بازي مقابل سپاهان به عنوان يک ديدار دوستانه نگاه مي‌کنيم نمي‌خواهيم در مورد مسائل به وجود آمده آن صحبت کنيم.

مديرعامل باشگاه نفت در خصوص اينکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده چگونه نفت توانسته به گسترش چهار گل بزند تأکيد کرد: ما به هيچ عنوان در مورد صحبت‌هاي ديگران حرف نمي‌زنيم پاسخگوي کسي نيستيم به تيم خود کار داريم و شرايط را براي ديدار هفته پاياني مقابل سپاهان آماده مي‌کنيم در مورد تيم‌هاي ديگر و افراد ديگر هم کاري نداريم به هيچ عنوان مصاحبه‌ کسي را نخوانده‌ام و اصلاً کاري ندارم که بخواهم جواب کسي را بدهم.

قنبرزاده افزود: پس از پايان ليگ حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهيم داشت. ريز جزئيات قرارداد بازيکنان را رسانه‌اي مي‌کنيم تا جامعه ورزش تفاوت‌هاي بين تيم‌ها را متوجه شوند. قرارداد بازيکنانمان را روي خروجي سايتمان مي‌گذاريم و حرف‌هايي براي گفتن خواهيم داشت.

وي در مورد اينکه چگونه نفت توانست چهار گل به گسترش فولاد بزند اظهار داشت: همانطور که توانستيم به استقلال اهواز چهار گل بزنيم توانستيم به گسترش فولاد هم چهار گل بزنيم همانطور که گسترش فولاد توانست به راه‌آهن 5 گل بزند. به هر حال هرکسي نظر خود را دارد ما کاري به اين حرف‌ها نداريم کار خود را دنبال مي‌کنيم و مي‌خواهيم که در بازي پاياني بهترين عملکرد را داشته باشيم. به هر حال آزاديست و هرکسي مي‌تواند هر حرفي را بزند. صحبت‌ کردن خيلي راحت شده است فکرمان را به اين مسائل معطوف نمي‌کنيم.

وي در مورد اينکه نفت به چه اندازه شانس قهرماني دارد، گفت: شانس ما مثل ساير تيم‌هاست، تنها تفاوت ما اين است که قهرماني دست خودمان است نه بيشتر و کمتر شانسي براي خودمان قائل نيستيم البته بايد اين را در نظر داشته باشيم که فولاد بازي آسان‌تري دارد بازي ما با سپاهان است و من شانس سپاهان براي قهرماني از نفت بيشتر مي‌دانم (با خنده). ما کاري به اين مسائل نداريم کار خودمان را انجام مي‌‌دهيم و هدفمان اين است که بازي خوبي ارائه دهيم.

مديرعامل باشگاه نفت افزود: ما براي قهرماني و حتي کسب سهميه آسيايي شرط و شروطي براي بازيکنان نگذاشته‌ بوديم هيچ فشاري روي آنها نيست تا اينجاي کار هم زحمت کشيده‌اند همينکه بازيکنان در 13 فروردين اعلام مي‌کنند ما تمرينات خود را دنبال کنيم. ارزشمند است آنها تمام وجود خود را گذاشتند و اين قابل احترام است فارغ از هر نتيجه‌اي که در ديدار پاياني به دست آيد اين بازيکنان را بايد ارج نهاد هيچ چيزي از ارزش‌هاي آنها کم نمي‌کند.

وي در مورد اينکه آيا با تغيير زمان بازي مشکلي ندارد يادآور شد: مشکل خاصي در اينباره نداريم اما بهتر بود تا اين اندازه زمان بازي‌ها را تغيير نمي‌دادند ما بر اساس اينکه ديدارمان ساعت 17 و 30 دقيقه است تمرينات خود را انجام داديم حتي بليت برگشتمان هم بر آن اساس گرفته‌ايم قطعاً‌ در برگشت به مشکل مي‌خوريم اي کاش که زمان را تغيير نمي‌دادند. نمي‌دانم دليل اين تغيير چه بوده و واقعاً‌ هم مشخص نيست.

قنبرزاده در مورد اينکه آيا بازيکنان نفت ممنوع‌المصاحبه شده‌اند گفت: ما چيزي در اينباره اعلام نکرده‌ايم اما خود بازيکنان عنوان کرده‌اند که تمايلي به مصاحبه ندارند. نمي‌خواهند خودشان را درگير کنند و حتي وسايل ارتباطي‌شان از جمله موبايل‌هايشان را با خود همراه ندارند خوشحاليم که بازيکنان به اين بلوغ رسيده‌اند من هم به عنوان مديرعامل تصميم داشتم که منصور قنبرزاده را ممنوع‌المصاحبه کنم اما به احترام شما صحبت کوتاهي انجام دادم .

مديرعامل باشگاه نفت در مورد اينکه آيا رضا نوروزي مصدوميتش بهبود يافت گفت: نوروزي در ديدار مقابل گسترش فولاد دچار مشکل گوارشي شد و فشارش افتاد که همان روز به او سرم وصل کردند و توانست از روز گذشته تمرينات خود را آغاز کند. او مشکلي براي حضور در ديدار مقابل سپاهان ندارد و اميدوارم با حضور در اين ديدار بتواند آقاي گلي اين ليگ را از آن خود کند.

وي در مورد اينکه آيا براي ديدار مقابل سپاهان بازيکني غايب هست يا خير يادآور شد: ما احمد آل نعمه و حميد بوحمدان را به علت سه کارته بودن در اختيار نداريم. ساير بازيکنان ما مشکلي ندارند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/19 19:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن