تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح برنامه های هفته هنر اسلامی در کرمانشاه/ حضور 80 هنرمند بر مزار شهدای استان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه
تشریح برنامه های هفته "هنر اسلامی" در کرمانشاه/ حضور 80 هنرمند بر مزار شهدای استان
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: حوزه هنری استان کرمانشاه برنامه های هفته هنر اسلامی در استان کرمانشاه را طی یک نشست خبری تشریح کرد.



به گزارش خبرنگار مهر،  رییس حوزه هنری استان کرمانشاه ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته هنر اسلامی و روز شهادت شهید سید مرتضی آوینی اظهار داشت: بیستم تا 27  فروردین ماه سالجاری از سوی حوزه هنری به عنوان هفته " هنر اسلامی" نامگذاری شده که در سراسر کشور برنامه های ویژه ای برگزار می شود. وی گفت: حوزه هنری به عنوان کانون اصیل کانون انقلاب مطرح است و افتخار این حوزه این است که نامش به نام سید شهدای اهل قلم یعنی شهید آوینی گره خورده است و در این روز با اجرای برنامه هایی به پاسداشت شهدای بزرگی چون آوینی می پردازد. عباس سروری افزود: این افتخاری است که در سایه انقلاب اسلامی در این راستا سیری متعالی یافته ایم و فرهنگ و هنر این سرزمین به واسطه این بزرگان توانسته است خدماتی را به جامعه ارائه دهد. وی تاکید کرد: این حوزه با بهره مندی از تفکر بزرگانی اینچنینی توانسته است خدماتی را ارائه دهد و به طبع باید یاد آنان گرامی داشته شود. رییس حوزه هنری استان کرمانشاه در تشریح برنامه های روز هنر اسلامی در استان کرمانشاه به حضور هشتاد هنرمند برتر در مزار شهدای کرمانشاه برای تجلیل عهد و میثاق با آرمانهای شهدا و حضور در مزار چهره ماندگار جهان اسلام؛ حضرت آیت الله نجومی اشاره کرد. این مسئول گفت: از دیگر برنامه این روز می توان به دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه؛ آیت الله علما اشاره کرد که در این دیدار از چند هنرمند انقلاب از جمله "محبت" شاعر کرمانشاهی و خانواده آیت الله نجومی به عنوان چهره ماندگار جهان اسلام و پدر یکی از شهدای استان که اتقافا شاعر نیز هستند، اشاره کرد. رییس حوزه هنری استان کرمانشاه تاکید کرد: از دیگر برنامه های صبح فردا؛ دیدار با احمد عزیزی در بیمارستان و با خبر شدن از وضعیت سلامت ایشان می باشد.در کنار آن برگزاری نمایشگاه کاریکاتور در هنرستان هنرهای زیبای کرمانشاه نیز جزیی از این برنامه هاست. سروری بیان داشت: برپایی نمایشگاه در محل مسجد جامع و حضور هنرمندان در نماز جمعه و صحبت های رییس حوزه هنری پیش از خطبه های نماز جمعه از برنامه های 22 فروردین ماه جاری خواهد بود. رییس حوزه هنری استان کرمانشاه تاکید کرد: در روز 25 فروردین کارگاه یک روزه پوسترسازی در محل هنرستان هنرهای زیبا برپا خواهد شد که به برگزیدگان آن جوایز نفیسی اهدا می شود. سروری اظهار داشت: در بیست و پنجم فروردین همایش هنر انقلاب برگزار خواهد شد که از جمله برنامه های ویژه این همایش اجرای نمایش خط سرخ از گروه کلهر حوزه هنری می باشد. اجرای موسیقی، رییس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین اجرای کلیپ از حضرت آیت الله نجومی و اجرای تیزرهایی از هنرمندان نامی استان را در این روز خواهیم داشت. سرکشی و عیادت از هنرمندان در بستر بیماری و یا ناتوان از حضور در اجتماع از جمله برنامه های پیش بینی شده در این روز خواهد بود. وی گفت: از دیگر برنامه های پیش بینی شده در طول این ایام، پخش برنامه در قالب روایت فتح و برنامه های حوزه هنری در گرامیداشت روز هنر انقلاب و هفته انقلاب اسلامی خواهد بود. رییس حوزه هنری استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین دیدار مسئولان فرهنگی و هنرمندان با استاندار از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۷:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن