تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805466123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانایی ایران برای تربیت خلبان برای دیگر کشورها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان امیر روزخوش مطرح کرد؛
توانایی ایران برای تربیت خلبان برای دیگر کشورها
اصفهان – خبرگزاری مهر: فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی گفت: توانایی ایران در زمینه آموزش خلبانان به اندازه ای رسیده است که نه تنها هیچ وابستگی به خارج از کشور نداریم بلکه می توانیم آموزش های روز دنیا را به خلبان دیگر کشورها نیز ارائه کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران به مناسبت روزر ارتش در پاسخ به سئوالی مبنی بر اقدامات فرهنگی ارتش  برای انتقال حماسه 19 بهمن ماه به نسل سوم و چهارم اظهار داشت: 19 فروردین ماه به نوعی مسیر تاریخ را تغییر داد و پس از آن در بعد نظامی نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی به کشور ارائه کرده است که اتقال آن به نسل های آینده بیشتر بر عهده رسانه های جمعی است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه وابستگی به کشورهای بیگانه ندارد، گفت: مرکز آموزش خلبانی کشور در پایگاه هشتم شکاری وجود دارد که تمام خلبانان دست پرورده همین بخش است و بدین شکل نه تنها هیچ وابستگی به خارج از کشور نداریم بلکه قادر هستیم به کمک آموزش های روز دنیا در زمینه آموزش خلبانان دیگر کشورهاز نیز اقدام کنیم.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی تاکید کرد: جنگ روانی یکی از مهم ترین جنگ ها در دنیا است و بزرگنمایی تجهیزات نظامی هر کشوری بر همین مبنا انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در هر رزمایش نمونه ای از توان نظامی ایران به نمایش در می آید، بیان داشت: اگر کشوری وارد جنگ شود به یقین بیش از هزینه جنگ اصلی دو برابر را صرف جنگ روانی خواهد کرد و نتیجه خوبی نیز خواهد گرفت و کشور ایران نیز در زمینه جنگ روانی موفقیت های زیادی داشته است.

جایگاه برتر ارتش ایران برگرفته از مدیریت جهادی است

 در ادامه این نشست سرتیپ دوم ابوذر جوکار فرمانده پدافند هوایی مرکزی اصفهان اظهار داشت: این مرکز یکی از سازمان ها و دستگاه هایی است که پس از انقلاب با حرکت جهادی و بسیجی وار کاهش وابستگی نیروهای مسلح را موجب شد و با توجه به اینکه در شرایط تحریم نیروهای مسلح می توانند گام های خوبی برای پشتیبانی از بخش نظامی بردارند بخش بخش جهاد و تبلیغات و مجموعه خودکفایی در نیروهای مسلح تشکیل شد.

وی با بیان اینکه جایگاه برتر کنونی ارتش برگرفته از مدیریت جهادی است، گفت: با توجه به نامگذاری رهبر انقلاب در زمینه مدیریت جهادی باید اقداماتی انجام شود که آسیب پذیری ما در این بخش کاهش پیدا کند و میزان اتکا به توانایی های داخلی بیشتر شود.

فرمانده پدافند هوایی مرکزی اصفهان با بیان اینکه در همین راستا  نهادینه شدن مدیریت جهادی در نیروهای مسلح چیزی است که تمام ارگان ها می توانند از آن الگو بگیرند، اضافه کرد:  مجموعه نیروهای مسلح در حوزه های مختلف اقتصادی، نانو و غیره در کنار پژوهشگران و نخبگان حضور داشته است و در آینده نیز این تعاملات ادامه خواهد داشت.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سید عباس قرشی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان با اشاره به فعالیت های این بخش اظهار داشت: یکی از رسالت های ذاتی بخش عقیدتی سیاسی در یگان های ارتش، آموزش معارف دینی در خانه های سازمانی است و بر این راستا مجموعه های فرهنگی مذهبی در خانه های سازمانی اصفهان تشکیل شده است.

وی افزود: در این مجموعه ها کلاس های آموزش قرآن و تفسیر عقاید، آگاه سازی سیاسی، فنی حرفه ای اخلاق آموزش داده می شود و یکی از ویژگی های خوب این مجتمع ها تشکیل پایگاه های بسیج است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان با بیان اینکه نماز جماعت در کوی سازمانی در سه نوبت برگزار می شود و بیش از 300 کلاس قرآنی داشته ایم، تصریح کرد: آگاه سازی سیاسی و امنیتی یکی از برنامه های ماست و کلاس هایی تحت عنوان سبک زندگی اسلامی نیز توسط اساتید فن تشکیل می شود.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۷:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن