تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدیری ابیانه: غرب به دنبال تجزیه ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قدیری ابیانه: غرب به دنبال تجزیه ایران است قم – ایرنا - تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: غرب به دنبال تجزیه ایران است و اگر جمهوری اسلامی باقی نماند، ایرانی هم باقی نمی ماند و تجزیه خواهد شد.


به گزارش ایرنا، محمد حسن قدیری ابیانه روز سه شنبه در همایش تجلیل از شهدای هسته ای کشور در قم افزود: سیاست استعمار در مورد کشور ایران و سایر کشورهای نفت خیز این بوده است که آنها باید وابسته به فروش نفت خام باشند این در حالی است که انرژی منشاء پیشرفت و تولید است اما غربی ها انرژی را تنها برای خود می خواهند.
سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به این که ایران اکنون به یکی از مصرف کننده ترین کشورها تبدیل شده است ابراز کرد: غرب با سد سازی، راه سازی ، گسترش دانشگاه ها و پیشرفت کشورما در هر زمینه های مخالف است و می خواهد پول ما به سمت کالاهای مصرفی خارجی برود و ما اگر از انرژی هسته ای بگذریم دشمنی ها و تحریم ها تمام نخواهد شد.
قدیری ابیانه گفت: حتی اگر مثل لیبی دوران قذافی، تمام تاسیسات هسته ای خود را تعطیل کنیم آمریکا دست از دشمنی ما برنخواهد داشت و ریشه دشمنی آمریکایی ها با ما دلایل متعددی دارد.
وی افزود: هدف آمریکا اشغال هفت کشور نفت خیز از جمله ایران است و برای تصاحب نفت برنامه ریزی می کنند ، آن ها برنامه هایی چون تجزیه ایران را طرح ریزی کرده و عمق راهبرد آمریکا خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت است.
وی ابرازکرد: دشمن می داند که ما نمی خواهیم سلاح هسته ای داشته باشیم از این رو اقدام به ایراد نسبت به حقوق بشر در ایران کرده اند لذا باید نسبت به این هدف دشمن آگاهی لازم را داشته باشیم.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با غرب گفت: در نهایت کار ما با آمریکا به نتیجه نخواهد رسید و آن ها مساله حقوق بشر را پیش خواهند کشید اما فایده بزرگ مذاکرات این است که برای اقشاری که فریب خورده بودند که اگر به آمریکا لبخند بزنیم دست از دشمنی بر می دارد روشن شده است که خبری از دوستی آمریکا نیست.
این همایش به همت بسیج دانشجویی استان قم و به مناسبت تجلیل از شهدای هسته ای کشور برگزار شد.
7408/ 550/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن