تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکن تیم ملی واترپلو خواستار توجه بیشتر به وضعیت مالی ملی پوشان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازیکن تیم ملی واترپلو خواستار توجه بیشتر به وضعیت مالی ملی پوشان شد تهران - ایرنا - بازیکن جوان تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران خواستار توجه هر چه بیشتر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون به وضعیت مالی ملی پوشان این رشته ورزشی شد.


امیرحسین خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بیشتر بازیکنان تیم ملی همانند همه مردم دارای خانواده و هزینه های سرسام آور زندگی هستند و در روزهایی که در اردو هستند به دلیل شرایط مالی فدراسیون، حقوق آنچنانی دریافت نمی کنند.
وی با اشاره قهرمانی تیم ملی واترپلو ایران در سومین دوره رقابت های کاپ آسیا و کسب جواز حضور در رقابت های جهانی 2014 قزاقستان، گفت: برای ایاب و ذهاب این رقابت ها 500 هزار تومان و در شش ماه حضور در اردو یک میلیون و 600 هزار تومان و 300 دلار نیز به عنوان پول تو جیبی و پاداش به ما پرداخت شد.
وی با بیان اینکه در کشورمان به جز فوتبال و برخی رشته های دیگر، توجه چندانی به سایر رشته ها و ورزشکاران آنها نمی شود گفت: بنده اکنون دانشجوی فوق لیسانس رشته مدیریت هستم و به غیر از هزینه های زندگی باید شهریه دانشگاه را نیز بپردازم و از سوی دیگر باید در اردوهای تیم ملی تا بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی حضور داشته باشم و به طور حتم این امر مشکلات مالی فراوانی را برای من و خانواده ایجاد خواهد کرد.
بازیکن باشگاه نفت امیدیه در عین حال گفت: من و سایر بازیکنان تیم ملی واترپلو سرباز این کشور هستیم و برای افتخار آفرینی برای آن لحظه شماری می کنیم اما از مسوولان هم انتظار داریم که به رشته های دیگر هم توجه داشته باشند.
وی ادامه داد: در روزهای آغازین سال جاری در اردوی تیم ملی که مشغول انجام تست های لوتوس مولر سرمربی جدید تیم ملی بودیم از مسوولان فدراسیون خواستیم که قراردادی با بازیکنان منعقد کنند تا ماهیانه حقوقی برای آنان درنظر گرفته شود که در حال حاضر آنها تنها با پرداخت حدود 600 هزار تومان به عنوان هزینه ایاب و ذهاب موافقت کرده اند.
خانی با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی هیچ مشکلی با فدراسیون ندارند چرا که می دانیم آنها تمام تلاش خود را برای موفقیت ملی پوشان به کار خواهند گرفت و انتظار داریم که مشکلات ما را به گوش مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برسانند.
وی در خصوص حضور لوتوس برند مولر آلمانی به جای مارالای ایتالیایی گفت: شناخت زیادی از این مربی آلمانی ندارم و امیدوارم که با او به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
بازیکن تیم ملی واترپولو بزرگسالان ایران با اشاره به نتایج خوب مارالا در ایران و کسب عنوان قهرمانی در کاپ آسیا خاطر نشان کرد: زمان زیادی را برای آماده سازی تیم ملی تا بازیهای آسیایی از دست داده ایم و امیدوارم که اردوهای تیم ملی با حضور مولر با انسجام بیشتر برگزار شود.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، روز گذشته اسامی 32 نفر از دعوت شدگان به تیم ملی واترپلو بزرگسالان برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را اعلام کرد.
اردوی تیم های ملی واترپلو بزرگسالان و جوانان ایران از روز 20 فروردین ماه در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران و زیرنظر لوتوس مولر سرمربی تیم ملی و مربیان داخلی برگزار می شود.

*اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان به قرار زیر است:
سجاد عبدی، میثم جعفری، محمد سعید میرمهدی، امیرحسین خانی، علی پیروزخواه، علی صالح، سیدمهدی عماد، مهدی کرمی، محمد بحیرایی، امید لطف پور، مهران باقری، عطاالله برخوردی روزبهانی، علیرضا سلطانی، مهدی دائی تقی، حامد ملک خانبانان، رامتین اوسطی، امیر دهداری (تهران)، محمد حسین محمدی، میلاد محمدی، سهیل خادم پیر، علیرضا مقدم (زنجان)، محمد سالمی و علیرضا هرمزی (گیلان)، ارسلان مردانی (کهگیلویه و بویراحمد)، محمد ایران فر و مهرداد غلام نژاد (خوزستان)، مالک ضیایی، نیما خوشبخت، محسن جلیلی و منصور پاکزاد (اصفهان) و اصلان جمالی و رضا حقگو (فارس).
ورزشی (4)**1067**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن