تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لاریجانی:باید هرچه سریع‌تر زمینه آزادی پنجمین گروگان فراهم شود/پاکستان پاسخگو باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
لاریجانی:باید هرچه سریع‌تر زمینه آزادی پنجمین گروگان فراهم شود/پاکستان پاسخگو باشد

لاریجانی:باید هرچه سریع‌تر زمینه آزادی پنجمین گروگان فراهم شود/پاکستان پاسخگو باشد
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تهران گفت: باید کاملا بررسی شود که چرا مرزبانان ما گروگان گرفته شده و دولت پاکستان باید حتما پاسخگو باشد و هر چه سریع‌تر باید زمینه آزادی پنجمین مرزبان فراهم شود.
به گزارش نامه نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده در مورد جنبش جیش العدل گفت: بنده هم به نظرم یک تلاش بسیار خوبی در کشور توسط بخش‌های امنیتی و وزارت اطلاعات برای آزادی گروگان‌ها انجام شد که از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم، هم وزارت اطلاعات و هم دیگر دستگاه‌های امنیتی در این زمینه تلاش کردند البته موضوع باید کاملا بررسی شود که چرا این اتفاق افتاد.

وی همچنین با بیان اینکه دولت پاکستان باید به گزارش فارس، حتما پاسخگو باشد، گفت: در مورد نفر پنجم باید هر چه سریع‌تر زمینه‌های آزادی او را هم فراهم کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: بنده هم به نظرم یک تلاش بسیار خوبی در کشور توسط بخش‌های امنیتی و وزارت اطلاعات برای آزادی گروگان‌ها انجام شد که از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم، هم وزارت اطلاعات و هم دیگر دستگاه‌های امنیتی در این زمینه تلاش کردند البته موضوع باید کاملا بررسی شود که چرا این اتفاق افتاد. وی همچنین با بیان اینکه دولت پاکستان باید حتما پاسخگو باشد، گفت: در مورد نفر پنجم باید هر چه سریع‌تر زمینه‌های آزادی او را هم فراهم کنند. - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930119000037#sthash.E6mmT0wK.dpuf علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: بنده هم به نظرم یک تلاش بسیار خوبی در کشور توسط بخش‌های امنیتی و وزارت اطلاعات برای آزادی گروگان‌ها انجام شد که از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم، هم وزارت اطلاعات و هم دیگر دستگاه‌های امنیتی در این زمینه تلاش کردند البته موضوع باید کاملا بررسی شود که چرا این اتفاق افتاد.

وی همچنین با بیان اینکه دولت پاکستان باید حتما پاسخگو باشد، گفت: در مورد نفر پنجم باید هر چه سریع‌تر زمینه‌های آزادی او را هم فراهم کنند.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930119000037#sthash.E6mmT0wK.dpuf




1393/1/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن